Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58821
Title: Аналіз використання інтернет – комунікацій для просування на В2С ринку
Authors: Мазніченко, Іван Володимирович
Keywords: YOLO-економіка
покоління Z
комунікаційна стратегія
Інтернет комунікації
соціальні мережі
контактна аудиторія
споживча поведінка
залученість споживачів
емоційний подразник
просування
тип контенту
інтерактивний маркетинг
маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 23-Feb-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Розвиток суспільства відбувається під впливом глобалізаційних процесів, у тому числі увиразнення ролі інформаційних технологій ку комунікаціях між людьми. Враховуючи складність залучення споживача в процесс спілкування з підприємством, фахівцям з маркетингу доводиться вивчати та впроваджувати інноваційні інструменти маркетингових комунікацій. Внаслідок цього великого значення набуває віртуальне спілкування, яке змінює свідомість особистості, формує новий мережевий образ мислення й існування. Особливої уваги потребує побудова комунікацій в соціальних мережах, яка є ключових трендом впізнаваностіь компанії або бренду, вивчає специфіку онлайн-комунікації, різних її форм, типів тощо. Інтернет-мережа – динамічне середовище, в якому відбуваються зміни на різних рівнях. Інтернет розглядають як особливу сферу віртуального простору, яка сприяє взаємодії та додає можливості комунікації. Мережа стала посередником з особливими властивостями, такий собі світ, сформований інтернет-спілкуванням зі своїми специфічними якостями. У звіті «Цифрові технології 2020» (Digital 2020) зазначено: «Зараз інтернет використовують понад 4,5 мільярда людей, водночас кількість користувачів соціальних мереж перетнула позначку в 3,8 мільярда. Майже 60% населення світу вже користується інтернетом, а останні тенденції свідчать про те, що до середини цього року більше половини всього населення світу використовуватиме соціальні мережі»
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58821
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мазніченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.