Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМазніченко, Іван Володимирович-
dc.date.accessioned2023-03-27T10:32:13Z-
dc.date.available2023-03-27T10:32:13Z-
dc.date.issued2023-02-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58821-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractРозвиток суспільства відбувається під впливом глобалізаційних процесів, у тому числі увиразнення ролі інформаційних технологій ку комунікаціях між людьми. Враховуючи складність залучення споживача в процесс спілкування з підприємством, фахівцям з маркетингу доводиться вивчати та впроваджувати інноваційні інструменти маркетингових комунікацій. Внаслідок цього великого значення набуває віртуальне спілкування, яке змінює свідомість особистості, формує новий мережевий образ мислення й існування. Особливої уваги потребує побудова комунікацій в соціальних мережах, яка є ключових трендом впізнаваностіь компанії або бренду, вивчає специфіку онлайн-комунікації, різних її форм, типів тощо. Інтернет-мережа – динамічне середовище, в якому відбуваються зміни на різних рівнях. Інтернет розглядають як особливу сферу віртуального простору, яка сприяє взаємодії та додає можливості комунікації. Мережа стала посередником з особливими властивостями, такий собі світ, сформований інтернет-спілкуванням зі своїми специфічними якостями. У звіті «Цифрові технології 2020» (Digital 2020) зазначено: «Зараз інтернет використовують понад 4,5 мільярда людей, водночас кількість користувачів соціальних мереж перетнула позначку в 3,8 мільярда. Майже 60% населення світу вже користується інтернетом, а останні тенденції свідчать про те, що до середини цього року більше половини всього населення світу використовуватиме соціальні мережі»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectYOLO-економікаuk_UA
dc.subjectпокоління Zuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectІнтернет комунікаціїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectконтактна аудиторіяuk_UA
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UA
dc.subjectзалученість споживачівuk_UA
dc.subjectемоційний подразникuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectтип контентуuk_UA
dc.subjectінтерактивний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз використання інтернет – комунікацій для просування на В2С ринкуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мазніченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.