Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMalakhivska, Ganna-
dc.contributor.authorМалахівська, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-05-03T11:46:21Z-
dc.date.available2023-05-03T11:46:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationMalakhivska G., Shevchenko A. Areas of customer loyalty of development in the socially responsible marketing system / G. Malakhivska, A. Shevchenko // Safety in Aviation and Space Technologies: Eighth World Congress «AVIATION IN THE XXI-st CENTURY». - National Aviation University. - Kyiv, October 10-12, 2018. - P. 11.59-11.61uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59236-
dc.description1.David Chandler (2016). Strategic corporate social responsibility. Sustainable value creation. Edition 4. - SAGE Publications, Inc. 488p. 2.Полонский Д.Э. Стратегическое маркетинговое управление лояльностью потребителей / Д.Э. Полонский http://ecsocman.hse.ru/data/2012/03/16/1269116663/27.pdf 3.Савина Т. С. Влияние корпоративной социальной ответственности на деловую репутацию компании : автореф. дис. … канд. экон. наук / Т. С. Савина. – В. Новгород, 2013.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis is devoted to solving the actual scientific and practical task of deepening the theoretical principles of managing loyalty of airline clients on the basis of socially responsible marketing.uk_UA
dc.description.abstractВирішується актуальне науково-практичне завдання поглиблення теоретичних засад управління лояльністю клієнтів авіакомпанії на засадах соціально відповідального маркетингу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectcustomer loyaltyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsocially responsible marketinguk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectлояльність клієнтівuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальний маркетингuk_UA
dc.titleAreas of customer loyalty of development in the socially responsible marketing systemuk_UA
dc.title.alternativeНапрямки розвитку лояльності клієнтів у системі соціально відповідального маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc658.818:656.7uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шевченко_Малахівська_Конгрес_09.2018.pdfТези263.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.