Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59329
Title: Тік Ток, як площадка для просування продуктів і брендів
Authors: Сапон, Анжеліка Володимирівна
Шевченко, Анна Валеріївна
Keywords: Тік Ток
площадка для просування
продукти
бренд
технології
соціальні мережі
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Сапон А.В., Шевченко А.В. Тік Ток, як площадка для просування продуктів і брендів / А.В. Сапон, А.В. Шевченко // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 2021, - 149 с. - С. 10-11
Abstract: В умовах розвитку технологій та пандемії онлайн простір все частіше починають використовувати для просування товарів та брендів. Часто для цього використовуються різні соціальні мережі та лідери думок. Однією з найпопулярніших соціальних мереж є Tik Tok. Сервіс запущено у вересні 2016 китайською компанією ByteDance. Це найпопулярніша платформа для коротких відео в Азії, яка поширилася на інші частини світу і швидко набирає популярність» [1, С. 1].
Description: 1. Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. 2020. TikTok. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/TikTok 2. В очікуванні TikTok for Business в Україні 2020. Sostav.ua Інформаційно-аналітичний портал, присвячений українському ринку реклами, маркетингу і PR. URL: https://sostav.ua/publication/v-ozhidanii-tiktok-for-business-v-ukraine-tri-pravila-reklamnykh-kreativov-85611.html 3. Коченов В. Маркетинг. Tik-Tok захоплює світ. Рекламні можливості сервісу–2019. URL: https://vc.ru/marketing/95032-tik-tok-zahvatyvaet-mir-reklamnye-vozmozhnosti-servisa-i-chto-eto-daet-biznesu
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59329
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Сапон_Шевченко.pdfТези612.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.