Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59353
Title: Вплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільства
Other Titles: The influense of globalszation on the tools of marketing comunications in the conditions of society informatization
Authors: Шевченко, Анна Валеріївна'
Shevchenko, Anna
Дулепов, Максим
Keywords: глобалізація
інструментарій
маркетинг
маркетингові комунікації
інформатизація
суспільство
globalization
tool kit
marketing
marketing communications
informatization
society
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Citation: Шевченко А.В., Дулепов М. Вплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільства / А.В. Шевченко, М. Дулепов // Маркетингова освіта в Україні: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К., 2021, 448, [1] с. - С. 247-249
Abstract: Інформатизація суспільства та глобалізація інформаційного середовища, які вже змінили ставлення людей до інформації, поступово впливають на їх поведінку. Основними інструментами впливу на свідомість та підсвідомість людей є маркетингові комунікації (які здатні формувати громадську думку, настрої, вектори суспільної поведінки), які стрімко розвиваються та фінансування яких щорічно збільшується. Дослідження особливостей впливу на свідомість та підсвідомість людей, тенденції змін їх реакцій та поведінки можуть стати основою для визначення векторів трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за умов глобалізації [1].
Informatization of society and globalization of the information environment, which have already changed people's attitude to information, are gradually affecting their behavior. Marketing communications (which are capable of forming public opinion, moods, vectors of social behavior), which are rapidly developing and whose funding increases annually. The study of the peculiarities of the influence on the consciousness and subconsciousness of people, the trends of changes in their reactions and behavior can become the basis for determining the vectors of transformation of the toolkit of marketing communications under the conditions of globalization [1].
Description: 1. Shevchenko A., Borysenko O. Marketing Approach to the Formation of Management System for Enterprise Strategic Development in the Context of Globalisation. JILC (Journal of International Legal Communication). 1(1), 2021. p. 186-196. 2. Божкова В.В., Птащенко О.В., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2018, № 1. С. 73-82. 3. Птащенко О.В. Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу № 2 (38), 2017. С. 42-46.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59353
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шевченко_Дулепов.pdfТези542.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.