Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.date.accessioned2023-05-16T10:24:29Z-
dc.date.available2023-05-16T10:24:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШевченко А.В. Вплив цифрових маркетингових технологій на споживчу поведінку та управління попитом / А.В. Шевченко // Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : Proceedings of scientific and pedagogical internship. - Baltic Research Institute of Transformation Economic Area Problems. - Riga, Latvia, 2023, 460 p. - P. 415-418uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-295-1-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59466-
dc.description1. Livengine. Increase demand for your services and products. URL: https://lvengine.com/en/solucoes/demand-generation. 2. Tugba Sari. Responsive Demand Managementin the Era of Digitization. August 2020. Strategic Outlook for Innovative Work Behaviours. Chapter: Responsive Demand Management in the Era of DigitizationPublisher: Springer, 2020. URL: https://www.researchgate.net/publication/343910605_Responsive_Demand_Management_in_the_Era_of_Digitization. 3. Борисенко О.С., Шевченко А.В. Новий вектор розвитку концепції маркетингу: сучасні тренди та інструменти. Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти: монографія / [Ромат Є.В., Бабаченко Л.В., Багорка М.О., Білоткач І.А. та ін.] ; за заг. ред. Є.В. Ромата та С.Ф. Смерічевського. Київ : Студцентр, 2021. С. 6-17. 4. Шевченко А.В., Марчук В.В. Особливості управління попитом на основі цифрових маркетингових технологій. Проблеми системного підходу в економіці. Вип 3(89), 2022. С. 177-183. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-3-27.uk_UA
dc.description.abstractСвітова економіка останнім часом зазнала серйозних змін. Досягнення науки та техніки у 21 столітті призвели не лише до освоєння новітніх технологій всіх сфер виробництва, але й суспільства в цілому. Для задоволення короткострокових потреб ринку компаніям потрібно постійно працювати над новими продуктами, технологіями, відносинами та зовнішнім світом [3].uk_UA
dc.description.abstractThe world economy has recently undergone serious changes. The achievements of science and technology in the 21st century led not only to the development of the latest technologies in all spheres of production, but also to society as a whole. To meet the short-term needs of the market, companies need to constantly work on new products, technologies, relationships and the outside world [3].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherBaltic Research Institute of Transformation Economic Area Problemsuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцифрові маркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UA
dc.subjectуправління попитомuk_UA
dc.subjecttechnologiesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectdigital marketing technologiesuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectdemand managementuk_UA
dc.titleВплив цифрових маркетингових технологій на споживчу поведінку та управління попитомuk_UA
dc.title.alternativeThe impact of digital marketing technologies on consumer behavior and demand managementuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.doi10.30525/978-9934-26-295-1-137-
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шевченко.pdfТези221.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.