Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисенко, І.В.-
dc.date.accessioned2023-05-29T12:00:31Z-
dc.date.available2023-05-29T12:00:31Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationЛисенко І.В. Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с. 451-454uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59659-
dc.descriptionСписок використаних джерел: 1. Україна 2030Е – країна з розвинутою цифровою економікою https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html#6-2-5 2. Розпорядження КМУ від 17 січня 2018 р. №67-р «Про схвалення Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018–2020 роки та затвердження плану заходів щодо її реалізації» 3. «Цифрова адженда України – 2020 («Цифровий порядок денний – 2020)», - ГС «ХАЙ-ТЕК ОФІС УКРАЇНА», 2016 4. Лисенко І.В., Отчиченко Є.С. Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликів. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: Зб. Матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет конференції [Електронний ресурс]. – Київ : КНЕУ, 2022. 168 с. С. 26-28. 5. Матюшко В.І. Аналітичне дослідження. Широкосмуговий доступ до Інтернету в Україні: стан та перспективи. - Intel, 2012, 146 стор. 6. Концепція АППАУ «Національна стратегія Індустрії 4.0» https://appau.org.ua/publications/pidgotovka-zvitu-po-strategiyi-industriyi-4-0/ 7. Chrisos, M. (2018) The impact of digital technology on marketing strategies, Journal of Applied Business and Economics, т. 20(5), с. 41-50. 8. Puthussery, A. (2017). Digital marketing: An overview. International Journal of Management, Technology, and Social Sciences (IJMTS), 2(1), 50-60. 9. McKinsey & Company. (2020). The COVID-19 recovery will be digital: A plan for the first 90 days. Retrieved from https://www.mckinsey.com/business functions/risk/our-insights/covid-19-implications-for-business# 10. Lysenko I.V. The role of innovation in the marketing activities of enterprises. Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів, 1 грудня 2021 р. Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК». 2021. 278 с. С. 128-130.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено сучасний стан розвитку цифровізації процесів маркетингу, а також певні проблеми при їх впровадженні. Стрімкий розвиток цифрових технологій суттєво впливає на поточний стан цифровізації маркетингових процесів, який характеризується широким використанням цифрових інструментів та інновацій для підтримки підприємництва. Багато компаній перемістили свої маркетингові бюджети на цифрові канали, оскільки споживачі все частіше звертаються до Інтернету для пошуку продуктів, послуг і здійснення покупок. Зміна поведінки споживачів та швидкий розвиток технологій призвели до значного прискорення цифровізації маркетингових процесівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectцифровізація маркетингових процесівuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectонлайн-продажuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectбагатоканальний маркетингuk_UA
dc.titleСучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc330.46uk_UA
Appears in Collections:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисенко І.В..pdfТези2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.