Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШваб, Валерія Романівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T12:27:27Z-
dc.date.available2023-06-28T12:27:27Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationШваб В.Р. Україна на світовому ринку послуг в умовах глобальних криз. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародні економічні відносини". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 102 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59997-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доц. Прокоп’єва Аліна Анатоліївнаuk_UA
dc.description.abstractПрактично у всіх країнах світу, що відносяться до різних типів економік, протягом останніх десятиліть спостерігається одна і та ж закономірність: зі зростанням рівня доходу на душу населення зростає частка сектору послуг в структурі ВВП, але зменшуються частки інших секторів - промисловості і сільського господарства. Розвиток сектору послуг і національної економіки - взаємозалежні явища: розвиток економіки країни стимулює розвиток сектору послуг, який в свою чергу покращує продуктивність праці, що підвищує ефективність виробництва, відповідно і активізує економічне зростання. У багатьох країнах світу зовнішня торгівля послугами виступає основною статтею загального експорту. Частка поставок послуг знаходиться в діапазоні від 49 відсотків в країнах Південної Азії, до 77 відсотків - в США. У сфері послуг найбільше значення набуває функціонування транснаціональних корпорацій (ТНК), оскільки саме в цьому секторі формуються такі ключові фактори економічного зростання, як наукове знання, нематеріальні форми накопичення, інформаційні технології. За оцінками в кінці минулого століття з числа 100 найбільших ТНК світу - половина діяла в сфері послуг. Світовий досвід показав, що глобальні кризи найменш впливають на торгівлю послугами, що сьогодні важливо враховувати Україні, яка намагається втримати економіку від катастрофічного падіння під час війни. Україна також є учасником світового ринку послуг, хоча за масштабами міжнародної торгівлі послугами значно поступається як розвиненим країнам, так і країнам, що розвиваються. З огляду на вищезазначене, саме послуги можуть сьогодні стати стратегічним вектором розвитку воєнної та післявоєнної економіки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.subjectзовнішня торгівляuk_UA
dc.subjectміжнародні послугиuk_UA
dc.subjectглобальні кризиuk_UA
dc.subjectміжнародна інтеграціяuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectімпортuk_UA
dc.titleУкраїна на світовому ринку послуг в умовах глобальних кризuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc339.9uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_292_2023_Шваб_ВР.pdfдипломна робота2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.