Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостенко, Аліна Борисівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T12:34:50Z-
dc.date.available2023-06-28T12:34:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКостенко А.Б. Розробка комунікативної стратегії для просування зеленого туризму в Україні. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60009-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівна.uk_UA
dc.description.abstractНапад Росії на Україну загальмував розвиток економіки та бізнесу у всіх сферах. Більш всього постраждала сфера туризму, оскільки мандрувати країною, де йде війна, бажаючих не має. Водночас, Україна до 2023 року почала активно розвивати цю галузь, особливо її напрямок, що пов'язаний із зеленим туризмом. Україна стала унікальною країною, яка стрімко набирає популярність, що дає підстави стверджувати, що після завершення війни, буде однією з найпопулярніших країн світу. Зелений туризм матиме змогу розвиватись, допоможе відновлювати економіку України, та формувати імідж держави. Маємо усвідомлювати, що без використання сучасних комунікативних технологій, рекламних практик та методів просування і розкрутки бізнесу, важко буде привернути увагу до різноманітних куточків нашої країни. У сфері соціальних комунікацій напрацьовано багато різнопланових методів, принципів та підходів до популяризації та просування бізнесу. Одним із таких методів є розробка комунікативних стратегій для певних галузей та бізнесів.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкомунікативна стратегіяuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectзелений туризмuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.titleРозробка комунікативної стратегії для просування зеленого туризму в Україніuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_061_КостенкоАБ.pdf741.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.