Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрьоміна, Дарія Ігорівна-
dc.contributor.authorYeromina, Dariia Ihorivna-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:42:51Z-
dc.date.available2023-06-30T11:42:51Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.citationЄрьоміна Д.І. Макет рекламного буклету ТОВ «КОМПАНІЯ ТМ ДИЗАЙН». Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 60.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60112-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор педагогічних наук, професор кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Лобода Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractТеми пов’язана з тим, що у сучасних умовах будь яке підприємство зацікавлене у просуванні своєї продукції на тих чи інших ринках, що у свою чергу пов’язане із пошуком правильних рішень, які були б спрямовані на задоволення потреб споживачів та отримати певні конкурентні переваги. Можна сказати те, що ефективні комунікації стають одним із ключових факторів успіху будь якого підприємства. Так, одним із найбільш розповсюджених і дієвих засобів комунікації на ринку виступає рекламна продукція. Рекламна продукція являється важливою частиною розвитку життя будь якої компанії, товару або послуг що вони виробляють, тому, доцільно було б дослідити процедуру проектування рекламного буклету, його поняття та середовище застосування, а також розробити власний проект поліграфічного рекламного буклету.uk_UA
dc.description.abstractThe topic is related to the fact that in modern conditions, any company is interested in promoting its products in certain markets, which in turn is related to the search for the right solutions aimed at meeting the needs of consumers and obtaining certain competitive advantages . It can be said that effective communication is one of the key success factors of any enterprise. Thus, advertising products are one of the most widespread and effective means of communication on the market. Advertising products are an important part of the development of the life of any company, product or services that they produce, therefore, it would be appropriate to study the procedure of designing an advertising booklet, its concepts and environment, as well as to develop your own project of a polygraphic advertising booklet.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectбуклетuk_UA
dc.subjectbookletuk_UA
dc.subjectвиданняuk_UA
dc.subjecteditionuk_UA
dc.subjectверсткаuk_UA
dc.subjectlayoutuk_UA
dc.subjectмакетuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectвебресурсuk_UA
dc.subjectweb resourceuk_UA
dc.titleМакет рекламного буклету ТОВ КОМПАНІЯ ТМ ДИЗАЙНuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising booklet layout of TM DESIGN LLCuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_186_ЄрьомінаДІ.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр3.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.