Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКічняєва, Олена Андріївна-
dc.contributor.authorKichniaieva, Olena Andriivna-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:46:08Z-
dc.date.available2023-06-30T11:46:08Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.citationКічняєва О.А. Макет рекламного буклету Державного музею авіації імені О.К. Антонова. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 77.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60121-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор педагогічних наук, професор кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Лобода Світлана Миколаївна.uk_UA
dc.description.abstractПоліграфічна продукція, а саме буклети, є ефективним засобом донесення інформації. Вони легкі у створенні та розповсюджені. У сучасному світі рекламна продукція займає великий сегмент видань. Одним з найпоширеніших типів видань такого типу є буклети. Основною з причин зародження буклету є винахід поліграфії. Буклети зазвичай розраховані на певну аудиторію. Коли слово вперше стало друкованим, зрозуміло, з'явилися друкарські форми, спрямовані на інформування або пропозицію продукції. Проте можна знайти і ще одну точку відліку в історії виникнення буклетів. Сучасний буклет також можна розглядати як форму реклами, яка зазвичай здійснюється шляхом друку логотипу компанії на передній обкладинці та розповсюдження його разом з іншими формами цифрових матеріалів, таких як онлайн-каталоги, брошури та журнали.uk_UA
dc.description.abstractPrinted products, namely booklets, are an effective means of conveying information. They are easy to create and widespread. In the modern world, advertising products occupy a large segment of publications. One of the most common types of publications of this type are booklets. The main reason for the emergence of the booklet is the invention of printing. Booklets are usually designed for a specific audience. When the word first became printed, of course, there were printing forms aimed at informing or offering products. However, one can find another point of reference in the history of the emergence of booklets. The modern booklet can also be considered a form of advertising, usually by printing a company logo on the front cover and distributing it along with other forms of digital materials such as online catalogs, brochures and magazines.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectбуклетuk_UA
dc.subjectbookletuk_UA
dc.subjectброшураuk_UA
dc.subjectbrochureuk_UA
dc.subjectвиданняuk_UA
dc.subjecteditionuk_UA
dc.subjectелектронний макетuk_UA
dc.subjectelectronic layoutuk_UA
dc.subjectавіаціяuk_UA
dc.subjectaviationuk_UA
dc.titleМакет рекламного буклету Державного музею авіації імені О.К. Антоноваuk_UA
dc.title.alternativeLayout of the advertising booklet of the State Aviation Museum named after O.K. Antonovuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_186_КічняєваОА .pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр3.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.