Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60131
Title: Дизайн інтер’єру мультибрендового шоуруму
Other Titles: Interior design of a multi-brand showroom
Authors: Василишена, Марія Михайлівна
Vasylyshena, Mariia
Keywords: кваліфікаційна робота
бакалаврська робота
дизайн інтер’єру
дизайн одягу
стиль
мода
брендовий одяг
мультибрендовий шоурум
graduate work
bachelor work
interior design
clothing design
style
fashion
brand clothes
multi-brand showroom
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Василишена М.М. Дизайн інтер’єру мультибрендового шоуруму. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 61 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дизайну інтер'єру мультибрендового шоуруму. Результати дослідження та розробки концепції дизайну інтер'єру надають практичне значення для власників та операторів шоурумів, а також для брендів, які бажають представляти свої продукти в таких просторах. Розробка оптимального дизайну інтер'єру сприятиме залученню більшої кількості клієнтів, підвищенню продажів та поліпшенню загального досвіду покупки. Врахування основних факторів успішності, таких як розташування, освітлення, ергономіка та інші, дозволить створити зручне та привабливе середовище для клієнтів. Використання сучасних тенденцій у дизайні інтер'єру та технологій допоможе створити інноваційний шоурум, де клієнти зможуть взаємодіяти з продуктами за допомогою новітніх технологій. Це сприятиме підвищенню інтересу та залученню більшої уваги до представлених брендів та їхніх продуктів. Практичне значення даної кваліфікаційної роботи полягає в аналізі основних факторів успішності мультибрендового шоуруму, таких як розташування, освітлення, ергономіка та інші, що допоможе оптимізувати розміщення продуктів і структуру простору, забезпечуючи зручний шлях для клієнтів і покращений досвід покупки. Рекомендації щодо використання кольору, матеріалів, меблів та аксесуарів допоможуть створити сприятливу атмосферу, відповідну стиль і імідж брендів. Це підкреслить унікальність та вирізненість кожного бренду, сприятиме підвищенню їхньої розпізнаваності та сприйняття клієнтами.
Qualification work dedicated to the interior design of a multi-brand showroom. The results of research and development of the concept of interior design provide practical value for owners and operators of showrooms, as well as for brands that wish to present their products in such spaces. Developing an optimal interior design will help attract more customers, increase sales and improve the overall shopping experience. Taking into account the main factors of success, such as location, lighting, ergonomics and others, allow you to create a comfortable and attractive environment for customers. The use of modern trends in interior design and technology will help create an innovative showroom where customers fully interact with products using the latest technologies. This will help increase interest and attract more attention to the presented brands and their products. The practical value of this qualification work is formed in the analysis of the main factors of the success of a multi-brand showroom, such as location, education, ergonomics and others, which will help to optimize the placement of the product and the structure of the space, providing an efficient way for customers and improving the shopping experience. Recommendations on the use of colors, materials, furniture and accessories to create a favorable atmosphere, appropriate style and brand image. This is to emphasize the uniqueness and distinctiveness of each brand, to contribute to increasing their recognition and perception by customers.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д.іст.н., професор Карпов Віктор Васильович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60131
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЗ_Василишена_М.pdf22.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.