Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60182
Title: Створення і просування соціального проєкту «VELOКУЛЬТ»
Authors: Моторна, Ірина Сергіївна
Keywords: кваліфікаційна робота
реклама
просування
соціальні мережі
бренд
стратегія
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Моторна І. С. Створення і просування соціального проєкту «VELOКУЛЬТ» - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 53 с.
Abstract: Україна, перебуваючи в руслі реформ та перетворень, що потребують змін та модернізації не тільки політичних, економічних, але й соціальних умов життя громадян, відчуває на собі всі сучасні європейські тенданції. Їх реаліація передбачає реформування життєдіяльності суспільства через призму соціального проєктування. Соціальне проєктування дедалі більше привертає увагу сучасних науковців та дослідників. Налагодження ефективної комунікації у сфері суспільного життя перетворює засоби масової комунікації на стратегічні важелі впливу, адже поширення ними суспільно-корисної інформації сприяє формуванню соціальної активності громадськості. Інструменти піар-комунікацій стають механізмами реалізації соціальних проєктів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од. "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторій університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Горова Віталіна Олександрівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60182
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_061_МоторнаІС.pdf964.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.