Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60201
Title: Комплект макетів рекламної продукції для компанії STRATA22
Other Titles: A set of mockups of advertising products for the company STRATA22
Authors: Кухарев, Юрій Олександрович
Kukharev, Yurii Oleksandrovych
Keywords: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
буклет
booklet
дизайн
design
видання
edition
розробка макету
layout development
друкована реклама
print advertising
Issue Date: 23-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кухарев Ю.О. Комплект макетів рекламної продукції для компанії STRATA22. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 62.
Abstract: Тема являється дуже актуальною, оскільки рекламна продукція є невід'ємною частиною сучасного бізнесу, що допомагає компаніям залучати увагу цільової аудиторії та просувати свої товари та послуги на ринку. Один з ключових елементів рекламної стратегії - це візуальне представлення продукту або бренду через макети, що ефективно комунікують повідомлення та створюють бажану іміджеву сприйнятливість. Макети буклетів представляють собою друковану продукцію, що має більш складну конструкцію і продуманий дизайн. Буклети мають здатність зацікавити та інформувати цільову аудиторію про послуги компанії. Крім того, їх можна розповсюджувати на різних заходах, виставках або передавати потенційним клієнтам безпосередньо. Флаєри є ще одним важливим елементом рекламної поліграфії. Вони представляють собою форму паперової реклами, яка призначена для широкого розповсюдження. У рамках даної кваліфікаційної роботи створюється комплект макетів рекламної продукції для компанії STRATA22.
The topic is very relevant, because advertising products are an integral part of modern business, which helps companies attract the attention of the target audience and promote their goods and services on the market. One of the key elements of an advertising strategy is the visual representation of a product or brand through layouts that effectively communicate messages and create the desired image perception. Booklet layouts represent printed products with a more complex structure and well-thought-out design. Booklets have the ability to interest and inform the target audience about the company's services. In addition, they can be distributed at various events, trade shows or given directly to potential customers. Flyers are another important element of advertising printing. They are a form of paper advertising intended for wide distribution. As part of this qualification work, a set of mockups of advertising products for the company STRATA22 is created.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Гальченко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60201
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_186_КухаревЮО.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр8.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.