Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60213
Title: Створення SMM-стратегії для культурного проєкту у соціальній мережі "Інстаграм"
Authors: Мошківська, Альона Володимирівна
Keywords: кваліфікаційна робота
стратегія
просування
соціальні мережі
інстаграм
цільова аудиторія
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Мошківська А. В. Створення SMM-стратегії для культурного проєкту у соціальній мережі "Інстаграм". - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 53 с.
Abstract: Ефективним інструментом формування позитивного іміджу України як за кордоном, так і в середині країни можуть стати культурні проєкти. Їх просвітницьке значення суттєво розкриває національну ідентичність. Завдяки розвитку інтернет-середовища, а саме соціальних мереж, комунікація між людьми та поширення інформації полегшилося і стало невід’ємною складовою життя суспільства в цілому. У цьому контексті культурні проєкти мають значення, оскільки вони допомагають розширювати культурні горизонти та збагачувати життя людей. Однак, щоб такі проєкти могли бути успішними, необхідно мати належну стратегію маркетингу, зокрема в соціальних мережах.
Description: Робота публікується згідно розпорядження Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од. "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Горова Віталіна Олександрівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60213
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_061_МошківськаАВ.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.