Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРидкіна, Анастасія В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2023-07-04T07:15:17Z-
dc.date.available2023-07-04T07:15:17Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60248-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractПотокові (стрімінгові) відеосервіси стають все популярнішими серед користувачів, перевершуючи традиційне телебачення за всіма показниками. Компанії, такі як Disney та Apple, усвідомлюють цю тенденцію та виходять на ринок стрімінгового мовлення за допомогою власних платформ для потокової передачі відео. Disney придбала 21st Century Fox, що дозволило їм розширити свою бібліотеку контенту та створити власну платформу потокового відео під назвою Disney+. Disney+ пропонує широкий вибір фільмів, серіалів та іншого контенту від компаній Disney, Pixar, Marvel, Star Wars та National Geographic. Apple також надає свою послугу потокового відео преміум-класу під назвою Apple TV+. Вони внесли значні зміни у свою програму Apple TV і вклалися у виробництво власного контенту, включаючи оригінальні серіали та фільми за участю відомих акторів та режисерів. Споживчий час, проведений на потокових відеосервісах, значно збільшився останніми роками, особливо у таких країнах, як Індія та Латинська Америка. Індійський ринок показав вражаюче зростання, і користувачі в Індії провели більше часу за переглядом потокового відео, ніж у США та Великій Британії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectстрімінговий сервісuk_UA
dc.subjectпотокове мовленняuk_UA
dc.subjectспоживчий досвідuk_UA
dc.subjectглобальне охопленняuk_UA
dc.subjectрозширення присутностіuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУдосконалення технологій просування стрімінгового сервісуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ридкіна_дипломна_робота.pdfДипломна робота743.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.