Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНікітіна, Катерина Євгенівна-
dc.contributor.authorNikitina, Kateryna-
dc.date.accessioned2023-07-04T07:24:30Z-
dc.date.available2023-07-04T07:24:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНікітіна К.Є. Формування середовища торгово-розважального центру. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60257-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д.іст.н., професор Карпов Віктор Васильовичuk_UA
dc.description.abstractТоргові центри є важливою частиною сучасної міської інфраструктури і важливі для представників різних соціальних груп. Такі центри часто включають магазини, ресторани, кінотеатри, боулінг, ігрові майданчики та інші види розваг. Ці заклади пропонують широкий вибір товарів і послуг, що дозволяє задовольнити потреби різних категорій клієнтів. Однією з переваг торгових центрів є те, що вони забезпечують зручність і комфорт під час покупок і розваг. Люди можуть знайти все необхідне в одному місці, заощаджуючи час і зусилля. Крім того, торговельні центри часто зручно розташовані, до них легко дістатися з різних частин міста. Вони стали місцями, де люди збираються, щоб провести час з друзями та родиною, відпочити та повеселитися. Такі центри стають осередками громадського життя та відпочинку місцевих жителів. Практична цінність даної кваліфікаційної роботи полягає у тому, що такі центри стають осередками громадського життя та відпочинку місцевих жителів.uk_UA
dc.description.abstractShopping centers are an important part of modern urban infrastructure and are important for representatives of various social groups. Such centers often include shops, restaurants, movie theaters, bowling alleys, playgrounds, and other types of entertainment. These institutions offer a wide selection of goods and services, which allows to satisfy the needs of different categories of customers. One of the advantages of shopping centers is that they provide convenience and comfort during shopping and entertainment. People can find everything they need in one place, saving time and effort. In addition, shopping centers are often conveniently located and easily accessible from different parts of the city. They have become places where people gather to spend time with friends and family, relax and have fun. Such centers become centers of public life and recreation of local residents. The practical value of this qualification work is that such centers become centers of public life and recreation of local residents.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectдизайн інтер’єруuk_UA
dc.subjectторгівельний центрuk_UA
dc.subjectрозвагиuk_UA
dc.subjectпокупкиuk_UA
dc.subjectмагазиниuk_UA
dc.subjectкомфортuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectbachelor workuk_UA
dc.subjectinterior designuk_UA
dc.subjectshopping centeruk_UA
dc.subjectentertainmentuk_UA
dc.subjectshoppinguk_UA
dc.subjectshopsuk_UA
dc.subjectcomfortuk_UA
dc.titleФормування середовища торгово-розважального центруuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the environment of the shopping and entertainment centeruk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пояснювальна_записка_Нікітіна_.pdf10.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.