Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеренко, Дарія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-07-04T07:25:12Z-
dc.date.available2023-07-04T07:25:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНестеренко Д. О. Інформаційні стратегії та засоби просування на ринку продукції ТОВ ХФК «Біокон» : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти ОС Бакалавр: спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Інформаційні стратегії та засоби просування на ринку продукції ТОВ ХФК «Біокон» / Нестеренко Дарія Олександрівна ; Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60259-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету».Керівник:доцент, к. і. н. Юрченко Ольга Андріївнаuk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі виявлено особливості інформаційної стратегії та засобів просування на ринку продукції ТОВ «ХФК «Біокон». Отримані результати дослідження довели, що інформаційна діяльність є важливою для косметичних виробників. Вона дозволяє покращити їхню конкурентоспроможність та вивести виробників на лідируючі позиції. Також вона передбачає постійне інформування. Прaктичне знaчення дoслідження пoлягaє у тoму, що робота може бути використана працівниками інформаційних відділів підприємств та 5 інформаційних агенств, здобувачами вищої освіти та викладачами спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Також вона буде корисна для ознайомлення працівниками ТОВ «ХФК «Біокон» для удосконалення інформаційної роботи підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectінформаційна діяльністьuk_UA
dc.subjectінформаційні стратегіїuk_UA
dc.subjectметоди просуванняuk_UA
dc.titleІнформаційні стратегії та засоби просування на ринку продукції ТОВ ХФК «Біокон»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри історії та документознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Інформаційні стратегії Біокон.pdfДипломна робота1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.