Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергійчук, Мар’яна Геннадіївна-
dc.date.accessioned2023-07-04T11:52:38Z-
dc.date.available2023-07-04T11:52:38Z-
dc.date.issued2023-06-26-
dc.identifier.citationСергійчук М.Г. Гра в жанрі 2D платформер на базі ігрового двигуна UNITY. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “«Інформаційні технології проектування»”.- Київ, 2023. – 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60363-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Володимир Дрововозов.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі комп'ютерні технології відіграють важливу роль у розвитку суспільства. Їх вплив на економіку, науку, освіту та культуру стає все більш суттєвим, надаючи нові можливості та спонукаючи до пошуку інноваційних рішень. У даний час комп'ютерні ігри займають важливе місце в сфері розваг та розвитку технологій. Індустрія відеоігор з’явилася не так давно, порівнюючи з іншими подібними сферами, але вже займає одну з лідируючих позицій на світовому ринку і має велику популярність. Це пов’язано зі стрімким розвитком і розповсюдженням комп’ютерних технологій, особливо, появі мережі Інтернет, що надає доступ до комп’ютерних ігор як через стаціонарні ПК, так і через планшети, смартфони і звичайні телефони. Саме завдяки цьому відеоігри більш доступні для кінцевого користувача, аніж інші види розваг, що є їх вагомою перевагою. З розвитком ігрової індустрії з’являються нові ідеї, технології та досягнення. На сьогоднішній день комп’ютерні ігри - це не тільки гарно проведений час, це яскраві емоції, враження, незабутній досвід, це спільноти однодумців, що стрімко розвиваються, це професія і це, з недавніх часів, спорт. Для багатьох людей відеоігри займають величезну частину життя, ставши не просто розвагою, а повноцінним хобі або способом виразити свою креативність та взаємодіяти з іншими гравцями по всьому світу. Відеоігри стають платформою для спілкування, співпраці, змагань та вирішення складних завдань. Вони також впливають на розвиток навичок, таких як стратегічне мислення, координація рухів, реакція на швидкі зміни. Ця залученість до ігрового світу спонукає розробників створювати все більш захопливі та інноваційні ігри, а також використовувати нові технології для покращення геймплею та візуального досвіду. Актуальність теми кваліфікаційної роботи «Гра в жанрі 2D платформер на базі ігрового двигуна UNITY» ґрунтується на тому, що сьогодні ігрова індустрія перебуває в стані стрімкого росту та розвитку. Комп'ютерні ігри стають все більш популярними серед різних груп користувачів, включаючи 7 дітей, підлітків, молодь та дорослих. Це створює велику потребу в розробці якісних і захоплюючих ігрових продуктів. Дана кваліфікаційна робота відповідає актуальним тенденціям розвитку ігрової індустрії та відкриває можливості для подальшого дослідження та розвитку в області розробки комп'ютерних ігор. Об’єкт дослідження – гра у жанрі 2D платформер. Предмет дослідження – технології розробки гри у жанрі 2D платформер. Мета кваліфікаційної роботи – створення комп’ютерної гри на ігровому двигуні Unity, яка може стати основою для наступних програмних продуктів, значно скоротивши час їх створення. Відповідно до поставленої мети роботи визначено основні завдання дослідження:  Виконати аналіз предметної області;  Проаналізувати ринок комп’ютерних ігор;  Дослідити основні етапи створення комп’ютерної гри;  Провести огляд програмних засобів для розробки ігор;  Створити концепцію та сценарій гри;  Реалізувати гру на основі даних аналізу;  Провести аналіз отриманого результату. Для досягнення поставленої мети й виконання завдань використано наступні методи: логічний, аналізу, порівняльний, обробка літературних джерел та проектування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна граuk_UA
dc.subjectUNITYuk_UA
dc.subjectігровий двигунuk_UA
dc.subjectС#uk_UA
dc.subjectплатформерuk_UA
dc.subjectжанр 2Duk_UA
dc.subjectтехнології розробки гриuk_UA
dc.titleГра в жанрі 2D платформер на базі ігрового двигуна UNITY.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКНТ_2023_122_ІТП_Сергійчук М.Г..pdfДипломна робота бакалавра3.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.