Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60369
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндросик, Ірини Андріївни-
dc.date.accessioned2023-07-04T11:58:22Z-
dc.date.available2023-07-04T11:58:22Z-
dc.date.issued2023-07-
dc.identifier.citationАндросик І.А. Шляхи передачі земель державної форми власності об’єднаним територіальним громадам (на прикладі Херсонської області). - Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня "бакалавр" за спеціальністю 193 "Геодезія та землеустрій". - Київ: Національний авіаційний університет, 2023. - 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60369-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник роботи: д.е.н., доцент Бєлоусова Наталія Володимирівнаuk_UA
dc.description.abstractЗ давніх часів земля вважалася найбільшою цінністю людства, завжди ставала об’єктом суперечок і війн. Земля є основним національним багатством, яке перебуває під особливим захистом держави. Це право набуває та реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до державних законодавчих документів. Одним з таких документів є Закон про децентралізацію земель. Питання децентралізації повноважень знайшло відображення в Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, схваленій Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 333р від 01.04.2014 року [1]. У ній зазначається, що однією з нагальних проблем розвитку місцевого самоврядування, є подолання його відстороненості від вирішення питань у сфері земельних відносин. Для її розв’язання пропонується надання органам місцевого самоврядування базового рівня повноважень у вирішенні питань забудови (відведення земельних ділянок, надання дозволів на будівництво, прийняття в експлуатацію будівель), визначення матеріальною основою місцевого самоврядування майна, зокрема землі, що перебуває у власності територіальних громад сіл, селищ, міст (комунальній власності), та належної бази оподаткування, а також надання територіальним громадам права розпоряджатися земельними ресурсами в межах своєї території, об’єднувати своє майно та ресурси в рамках співробітництва територіальних громад для виконання спільних програм та ефективнішого надання публічних послуг населенню суміжних територіальних громад.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectземлі державної форми власностіuk_UA
dc.subjectоб'єднані територіальні громадиuk_UA
dc.subjectземельна реформаuk_UA
dc.subjectнормативно-правові документиuk_UA
dc.titleШляхи передачі земель державної форми власності об’єднаним територіальним громадам (на прикладі Херсонської області)uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічної геодезії та землеустрою

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФНСА_2023_193_Андросик І.А..pdf3.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.