Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKravets, Valerii-
dc.contributor.authorКравець, Валерій Миколайович-
dc.date.accessioned2023-07-07T10:56:53Z-
dc.date.available2023-07-07T10:56:53Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationKravets, V. The impact of electronic devices on language learning // Polit. Challenges of science today : Abstracts of XXIII International conference of higher education students and young scientists. – K.: NAU, 2023. P. 85-86uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60440-
dc.description1. Alghamdi, M., Al-Esaimi, R., & Alghamdi, A. (2020). Investigating the Impact of Using Mobile Applications on English Language Vocabulary Acquisition. International Journal of Emerging Technologies in Learning, 15(5), 183-199. DOI: 10.3991/ijet.v15i05.11502 2. Lee, L. (2013). Teaching and Learning by Mobile Devices: A Case Study of Using iPad in Classrooms. Journal of Educational Technology Development and Exchange, 6(1), 1-14. 3. Kim, D. (2017). The Impact of Mobile Technology on EFL Learning. English Language Teaching, 10(11), 67-76. DOI: 10.5539/elt.v10n11p67uk_UA
dc.description.abstractIn today's digital age, electronic devices such as smartphones, tablets, and laptops have become an essential part of our lives. People use these devices for various purposes, including education, entertainment, communication, and language learning. The impact of electronic devices on language learning has been a subject of debate among educators and researchers. While some argue that electronic devices can enhance language learning, others believe that they can be a distraction and hinder learning. We have the task to explore the impact of electronic devices on language learning and examine the advantages and disadvantages of their use.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасну цифрову епоху електронні пристрої, такі як смартфони, планшети та ноутбуки, стали невід’ємною частиною нашого життя. Люди використовують ці пристрої для різних цілей, зокрема для навчання, розваг, спілкування та вивчення мови. Вплив електронних пристроїв на вивчення мови є предметом дискусій серед педагогів і дослідників. Хоча одні стверджують, що електронні пристрої можуть покращити вивчення мови, інші вважають, що вони можуть відволікати та заважати навчанню. Перед нами стоїть завдання дослідити вплив електронних пристроїв на вивчення мови та вивчити переваги та недоліки їх використання.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectelectronic devicesuk_UA
dc.subjectlanguage learninguk_UA
dc.subjectadvantagesuk_UA
dc.subjectdisadvantagesuk_UA
dc.subjectaccessibilityuk_UA
dc.subjectmultimedia resourcesuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectautonomyuk_UA
dc.subjectелектронні пристроїuk_UA
dc.subjectвивчення мовиuk_UA
dc.subjectперевагиuk_UA
dc.subjectнедолікиuk_UA
dc.subjectдоступністьuk_UA
dc.subjectмультимедійні ресурсиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectавтономіяuk_UA
dc.titleThe impact of electronic devices on language learninguk_UA
dc.title.alternativeВплив електронних пристроїв на процес вивчення мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc37.016:81.043uk_UA
Appears in Collections:Політ. Сучасні тенденції у навчанні авіаційної англійської мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
002. ААМ_Збірник ПОЛІТ 2023-V. Kravets.pdfТези875.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.