Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60698
Title: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління конкурентоспроможністю об'єктів"
Other Titles: Educational and methodological complex of discipline "Management of the competitiveness of objects"
Authors: Салькова, Ірина
Слободяник, Анна
Salkova, Iryna
Slobodianyk, Anna
Keywords: управління
конкурентоспроможність
об'єкт
маркетинг
робоча програма
management
competitiveness
object
marketing
working program
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є поглиблення теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками з ефективного управління конкурентоспроможністю об’єктів в сучасних умовах господарювання. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: формувати у здобувачів вищої освіти систему знань, необхідних для забезпечення конкурентоспроможності сучасних вітчизняних ринкових об’єктів; вивчити ключові проблеми конкуренції та конкурентоспроможності товарів, послуг, підприємств різних галузей; набути уміння визначати й оцінювати показники і фактори конкурентоспроможності об’єктів різних типів, розробляти програми її підвищення; сформувати навички аналізу форм і методів конкуренції в трансформаційний період; формувати та обирати оптимальні стратегії українських ринкових об’єктів в т.ч. на ринку авіаційних послуг.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of teaching the discipline is to deepen theoretical knowledge, master modern methodological tools, practical skills for effective management of the competitiveness of objects in modern business conditions. The tasks of the study of the academic discipline are: to form in the students of higher education a system of knowledge necessary to ensure the competitiveness of modern domestic market facilities; to study the key problems of competition and competitiveness of goods, services, enterprises of various industries; acquire the ability to determine and evaluate indicators and factors of competitiveness of various types of objects, develop programs for its improvement; to form skills of analysis of forms and methods of competition in the transformational period; form and choose optimal strategies of Ukrainian market objects, including in the aviation services market.
Description: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Управління конкурентоспроможністю об’єктів» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 No 249/од, та відповідних нормативних документів. The work program (WP) of the academic discipline "Management of the competitiveness of objects" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant normative documents
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60698
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Управління конкурентоспроможністю об'єктів.pdfробоча програма914.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.