Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60819
Title: Web-сайт магазину іграшок з використанням CSS.
Authors: Харченко, Сергій Олександрович
Keywords: дипломна робота
WEB-сайт
інтернет-магазин
CSS
MySQL
колекція даних
PMA
СУБД
інформаційні технології
конкуренція
Issue Date: 5-Jul-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Харченко С. О. Web-сайт магазину іграшок з використанням CSS. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, «Інформаційні управляючі системи та технології».- Київ, 2023. – 52 с.
Abstract: Ефективний web-сайт є потужним інструментом для продажу, здатним привернути увагу своєї цільової аудиторії. Однак, як і будь-який інший маркетинговий інструмент, він має бути заснований на принципі безпосереднього впливу, спочатку зацікавивши відвідувача, а потім спонукавши його до певних дій. На жаль, багато веб-сайтів не враховують цю важливу особливість головної сторінки, що зазвичай призводить до того, що відвідувачі не залишаються на сайті надовго та швидко його покидають. Такі web-сайти, незважаючи на те, що вони можуть містити багато корисної інформації, практично ніколи не досягають очікуваного рівня відвідуваності та не можуть забезпечити продажів. Щоб перетворити простий web-сайт на надійний та ефективний інструмент, потрібно внести кілька змін. Важливо розуміти, що потенційні клієнти щодня потрапляють в потік інформації та рекламних повідомлень, тому конкуренція за їх увагу є надзвичайно жорсткою. Ефективний web-сайт здатний привернути увагу та цікавість клієнтів, спонукаючи їх не лише переглянути сторінки та здійснити покупки, але й повернутися на сайт знову через певний час та рекомендувати його своїм друзям. Необхідно приділити увагу першій сторінці сайту, щоб зацікавити та залучити відвідувачів, та забезпечити зручну навігацію, щоб вони могли швидко та легко знайти потрібну інформацію. При відвідуванні сайту магазину, клієнт зустрічає список наявних товарів на складі. Оскільки цей онлайн «прилавок» є частиною системи автоматизації підприємства, він містить ті ж вироби, які можна знайти у звичайних магазинах. Склад представлений ієрархічною деревоподібною структурою з групами товарів, де після натискання на групу, можна переглянути список підгруп або конкретних виробів. Деякі товари мають картинку та опис і можуть бути додані до кошика. Після того, як клієнт наповнює кошик, він натискає команду "Виконати замовлення" і обирає зручний спосіб оплати. У випадку, якщо клієнт є новим у магазині, йому запропонують вказати певні особисті дані, такі як ім'я, телефон та адресу. Покупець-організація повідомляє назву організації, номер розрахункового рахунку, ім'я, телефон представника та отримує певний ідентифікаційний код. Це зроблено для того, щоб при наступному відвідуванні магазину, клієнт міг не вводити всю інформацію знову, а лише вказати свій ідентифікаційний код. Після цього здійснюється оплата та передача товару безпосередньо клієнту. Є різні способи оплати, такі як оплата готівкою при отриманні замовлення, безготівковий розрахунок (для організацій), онлайн-платежі, оплата післяплатою, поштовим або банківським переказами.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, Моденов Юрій Борисович.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60819
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКНТ_2023_122_Харченко С.О..pdfДипломна робота бакалавра3.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.