Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛузанов, Євген Олександрович-
dc.date.accessioned2023-09-19T08:44:06Z-
dc.date.available2023-09-19T08:44:06Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60913-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: к.т.н., доцент Росінська Г. П.uk_UA
dc.description.abstractНа сьогоднішній компанії займаються оцифруванням документів для покращення продуктивності усіх процесів всередині та зовні компанії. У процесі, кожен для себе виявив важливі причини для оцифрування: Підвищення продуктивності. Цифрові дані добре доступні для пошуку, швидко доступні та легко передаються, що сприяє кращим і швидшим робочим процесам. Залежно від того, на чому зосереджена компанія, стає можливим збільшити обсяг виробництва за допомогою тих самих ресурсів. Наприклад, паперовий документ, який можна знайти в середньому за 12 хвилин, тепер можна отримати за секунди , обробити та доставити протягом 1/10 нецифрового часу. Таким чином оцифрування документів, дозволяє досягти 10-кратного підвищення продуктивності, без скорочення перерви. Оптимізація діяльності. Завдяки сучасним технологіям кожен може мати доступ і співпрацювати в реальному часі. Тому, це не лише наявність цифрової версії документа замість фотокопіювання. Основні переваги спрощених оцифрованих операцій походять від миттєвого та практично універсального доступу до інформації, швидкого аналізу, управління проектами та співпраці, відстеження часу, не використовуючи жодного аркуша паперу. Зниження витрат. Темною стороною «підвищення продуктивності» є «зниження витрат». Так, можливо зробити більший обсяг роботи з тією ж кількістю ресурсів, а також може знадобитися досягти тих самих результатів з меншими ресурсами. Експертна сторона компанії може виявитися екзистенційно важливою. Оцифрування може допомогти відмовитися від обробки, оновлення та зберігання паперових документів із потенційно значним скороченням витрат на персонал, зберігання та транспортування.  Підвищення ефективності. Оптимізовані операції з вищою продуктивністю та меншими витратами призведуть до більш гладкої та ефективної роботи компанії. Хоча оцифрування само по собі може призвести до 9 підвищення ефективності, також можливо використовувати процес оцифрування як унікальний шанс проаналізувати та підвищити ефективність різних функцій, наприклад виробництво та логістика, запити та підтримка клієнтів, продажі та маркетинг тощо.  Посилена безпека. Цифровий документ можна відстежувати, і контролювати, хто має до нього доступ. Для збереження конфіденційності можна встановити робочі процеси та індивідуальні дозволи. Можна встановити кілька копій, для впевненості, що документи ніколи не будуть втрачені. Та навпаки, інформація, що зберігається в паперових форматах, піддається розкладанню, або через природні причини, або через нещасний випадок. Одним з найкращих способів оцифрування бізнесу є використання систем керування взаємовідносинами з клієнтами або Customer Relationship Management(CRM). За своєю суттю, управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це всі дії, стратегії та технології, які компанії використовують для керування взаємодією зі своїми поточними та потенційними клієнтами. CRM допомагає компаніям будувати відносини зі своїми клієнтами, які, у свою чергу, створює лояльність і утримання клієнтів. Оскільки лояльність клієнтів і дохід є якостями, які впливають на дохід компанії, CRM — це стратегія управління, яка призводить до збільшення прибутку для бізнесу. У своїй основі, інструмент CRM створює простий користувальницький інтерфейс для збору даних, який допомагає компаніям розпізнавати клієнтів і спілкуватися з ними масштабованим способом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectбаза-данихuk_UA
dc.subjectвеб-додатокuk_UA
dc.subjectсистема керуванняuk_UA
dc.subjectpythonuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.titleСистема керування взаємовідносинами з клієнтами засобами фреймворку Djangouk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2022_123М_ЛузановЄО.pdf2.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.