Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриймак, Роман Сергійович-
dc.date.accessioned2023-09-19T11:23:13Z-
dc.date.available2023-09-19T11:23:13Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60927-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: Олена НЕЧИПОРУКuk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми – на сьогоднішній день в умовах сучасних реалій, функціонування систем захисту інформації осіб та їх кредитних страхових даних стало через звичайно актуальним процесом. Банки розуміють необхідність оновлення систем безпеки до найсучасніших, та важливість слідкування за тенденціями на ринку безпеки. Визначення найбільш підходящого способу захисту інформації для кожного конкретного випадку є залежить від великої кількості факторів, але максимальну ефективність можна досягти виключно застосовуючи комплексний підхід до вирішення проблем. В сучасному інформаційному суспільстві захист персональних даних клієнтів банку – це вкрай важлива необхідність для успішного функціонування банку в конкурентному середовищі і роботи з клієнтами. Тому для успішного вирішення цього завдання банкам потрібно завжди бути в курсі останніх новинок захисту (як технічних, так і законодавчих) своїх даних і персональних даних своїх клієнтів, оскільки останнім часом атаки на банки для заволодіння базами даних стають все більш небезпечними. Банківська інформація, в тому числі персональні дані клієнтів банку, є основним об’єктом оперування, тому вона вимагає належного захисту на законодавчому, технологічному та управлінському рівнях. Перший розділ є теоретичним. В ньому подано стислу характеристику предметної області. Також приділено увагу особливостям предметної області, які впливають на організацію автоматизованої системи В другому розділі описано сутність задачі, показано її роль і місце в діяльності банку, а також описано зв'язки даної задачі з іншими задачами і наведено схему інформаційної моделі задачі. Третій розділ містить опис розробленої моделі з її подальшим описом, опис алгоритму захисту даних клієнтів та розробленого web-ресурсу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectбанківська сфераuk_UA
dc.subjectметоди захистуuk_UA
dc.subjectстрахова компаніяuk_UA
dc.subjectбезпека банківuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.titleПрограмна система для захисту даних клієнтів страхової компанії в банківській сферіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2022_123М_Приймак_Р_С.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.