Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60936
Title: Система автоматизації обліку продажів в інтернет-магазині
Authors: Тимчак, Анастісії Михайлівни
Keywords: дипломна робота
система
база даних
додаток
облік продаж
дослідження
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: З появою новітніх технологій Інтернет відкриває для людей дедалі бі-льше і більше зручностей. За допомогою Інтернету люди здатні робити чи-мало речей, не виходячи на вулицю, наприклад оплачувати рахунки, пере-дивлятися фільми, вчитися в Інтернеті тощо. Серед найбільш привабливих для людей є покупки в Інтернеті. Інтернет-магазин - це форма електронної торгівлі, що дає можливість людям купувати товари або послуги за допомо-гою веб-браузера. Користувачі шукають товар, що їх приваблює, завітавши на сайт приватного продавця напряму або шляхом пошуку серед інших аль-тернативних постачальників. Торгівля може здійснюватися через невеликий місцевий магазин, великого приватного продавця, магазин електронної тор-гівлі або приватну особу, що продає товари через сторонній сервіс. Інтернет-магазини мають багато переваг, оскільки людина, не виходячи з дому, може знайти бажаний товар у необхідній кількості та отримати покупку в будь-якому населеному пункті. Інтернет-магазин - це прикладна система, що побудована з застосуван-ням технології системи електронної комерції. Подібно до звичного магазину, електронний виконує такі основні функції: презентація товарів (або послуг) покупцеві, обробка замовлень, продаж і доставка товарів. Інтернет-магазин об'єднує елементи прямого маркетингу з відвідуваніс-тю традиційного магазину. Характерною рисою інтернет-магазинів порівня-но зі звичайною формою торгівлі є те, що інтерактивний магазин може про-понувати набагато більшу кількість товарів і послуг, і гарантувати спожива-чам набагато більший обсяг інформації, що є необхідним для прийняття рі-шення про купівлю. Окрім цього, внаслідок використання комп'ютерних те-хнологій можлива персоналізація доступу до кожного з клієнтів, зважаючи на історію його відвідин магазину та зроблених раніше покупок. Основні проблеми впровадження інтернет-магазину лежать на межі те-хнологій Інтернету і традиційної комерційної діяльності. У традиційній тор-гівлі покупець звик до того, що є змога візуально оцінити товар, окреслити його якості та характеристики. В електронній торгівлі він такої змоги позба-влений. Здебільшого візуальної інформації вдосталь, але тут вступають у дію емоційні та психологічні фактори. Часто виникають проблеми з доставкою товарів, особливо якщо їх ціна невелика. За останніми даними, аудиторія в інтернеті швидко збільшується, а продажі через інтернет у великих містах досягають до 25%, при цьому спеці-алісти підкреслюють тенденцію до зростання продажів саме через інтернет. Щороку кількість інтернет-магазинів зростає, адже це справді прибутково та зручно для покупця, не кажучи вже про економію бюджету та часу. Інтернет-магазин функціонує цілу добу і може продовжувати продавати певні товари в автоматичному режимі без участі продавця. До плюсів також можна дода-ти те, що не треба купувати товар завчасно, а це значна економія на складсь-ких приміщеннях. Треба тільки домовлятися з перевіреними постачальника-ми, і в необхідний час можна просто придбати товар, що замовили. Порів-нюючи зі звичайним магазином, територія продажів котрого обмежується населенням міста чи району, охоплення інтернет-магазину зростає на всю країну, адже товар можна доправляти не лише кур'єрською службою, а й поштою.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: Росінська Г.П.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60936
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2022_123М_Тимчак_А_М.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.