Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61002
Title: Навчально-методичний комплекс переддипломної практики
Other Titles: Educational and methodological complex of pre-diploma practice
Authors: Салькова, Ірина Юріївна
Salkova, Iryna
Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Ороховська, Людмила Анатоліївна
Orokhovska, Liudmyla
Keywords: маркетинг
практика
переддипломна практика
marketing
practice
pre-diploma practice
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Переддипломна практика є необхідною складовою навчального процесу і спрямована на практичне застосування теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, а також пошук і аналіз науково-технічної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної магістерської роботи. Переддипломна практика є обов’язковим освітнім компонентом підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми (ОПП) «Маркетинг».
Pre-diploma practice is a necessary component of the educational process and is aimed at the practical application of theoretical knowledge acquired by higher education students in the process of study, as well as the search and analysis of scientific and technical information necessary for the performance of a qualifying master's thesis. Pre-diploma practice is a mandatory educational component of the training of students of the second (master's) level of higher education in the specialty 075 "Marketing" of the educational and professional program (OPP) "Marketing".
Description: Метою переддипломної практики є закріплення і поглиблення теоретичних знань та умінь, які здобувачі вищої освіти отримали при засвоєнні навчального матеріалу попередніх освітніх компонент. Виконання завдання переддипломної практики має сприяти набуттю початкового досвіду самостійного виконання робіт, що зустрічаються у практичній діяльності маркетолога. The purpose of the pre-diploma practice is to consolidate and deepen the theoretical knowledge and skills that higher education students have acquired while learning the educational material of the previous educational components. Completing the task of pre-diploma practice should contribute to the acquisition of initial experience of independent performance of work encountered in the practical activities of a marketer.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61002
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Переддипломна практика.pdfробоча програма775.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.