Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61196
Title: Глобальний маркетинг в діяльності транснаціональних корпорацій
Authors: Новосел, Єлизавета
Keywords: дипломна робота
кваліфікаційна робота
маркетинг
глобальний маркетинг
конкурентні переваги
глобалізація
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: В процесі дослідження встановлено активне проникнення бізнесу в нові регіони: компанії розширюють мережу свого виробництва, створюють собі імідж на зарубіжних ринках, будують стабільні довгострокові відносини із зарубіжними партнерами. В цьому їм допомагає глобальний маркетинг. Глобальний маркетинг є ключовим аспектом, що дозволяє реалізувати бізнесу всі намічені установки на практиці, зайняти бажані на ринку ніші. У зв’язку з цим розгляд сучасних особливостей маркетингу на міжнародному рівні є особливо актуальним. Глобальний маркетинг (global marketing) – маркетинг глобальних організацій, які ведуть свою виробничо-збутову діяльність, розглядаючи весь світ як великий ринок, у якому його регіональні і національні відмінності не грають вирішальної ролі. Глобальний маркетинг - маркетингова стратегія, що сприяє продажу та просування торгової марки, одного бренду в усьому світі з дотриманням єдиної маркетингової політики, стратегії та тактики маркетингу.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент Тетяна КНЯЗЄВА
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61196
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_051_Новосел Є.В..pdfКваліфікаційна робота1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.