Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61202
Title: Моделювання попиту на продукцію підприємств роздрібної торгівлі
Authors: Кухар, Вікторія
Keywords: дипломна робота
кваліфікаційна робота
аналіз
оптимізація
бізнес-модель
інноваціїї
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У всьому світі роздрібна торгівля стає свідком сейсмічних зрушень. Розвиток Інтернету спричинив потрясіння в роздрібній торгівлі, які мають революційний масштаб і безпрецедентний характер. Деякі фірми створили нові ринки, наприклад, Apple з iTunes, а деякі змінили існуючі ринки, перейовши в онлайн. Сьогодні більшість великих роздрібних торговців перетворилися на багатоканальні фірми, де один і той самий клієнт відвідує роздрібного продавця різними каналами з різними цілями (наприклад, отримує інформацію в Інтернеті, робить покупки в автономному режимі та звертається в службу підтримки клієнтів по телефону). Більшість з них змінили свою головну мету від продажу продуктів до залучення та розширення можливостей клієнтів, кінцевою метою яких є створення корисного досвіду для клієнта.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д.т.н., проф. Тамара ОЛЕШКО
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61202
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_220м_КухарВМ.pdfКваліфікаційна робота2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.