Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабич, Марина-
dc.date.accessioned2023-10-18T06:53:46Z-
dc.date.available2023-10-18T06:53:46Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61210-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент Наталія ПОПИКuk_UA
dc.description.abstractЯк і багато інновацій в менеджменті, дуже швидко з'являється безліч нових пропозицій на цю тему, CRM не є винятком. Будь-яка компанія, орієнтована на продаж товарів та послуг, робить акцент на тому, що клієнт завжди є центром їхнього всесвіту, та ставить перед собою завдання задовольнити всі його потреби та бажання. Залучення, розвиток ділових відносин та утримання задоволених лояльних клієнтів, все це стосується CRM. Для досягнення стійкого росту прибутку, як правило, компанії бажано збільшити кількість клієнтів, збільшити прибуток від наявних клієнтів і збільшити тривалість робочих відносин клієнтів з компанією (або брендом).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.titleОптимізація бізнес-процесів підприємства з використанням CRM-системuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_051_БабичМО.pdfКваліфікаційна робота2.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.