Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61218
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вржесневський, І.І. | - |
dc.contributor.author | Величенко, М.А. | - |
dc.contributor.author | Совгіря, Т.М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-19T11:36:23Z | - |
dc.date.available | 2023-10-19T11:36:23Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-16 | - |
dc.identifier.citation | Вржесневський І.В., Величенко М.А., Совгіря Т.М. Роль та місце інтересів у освіньому процесі фізичного виховання (у контексті формування позитивного ставлення) // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVІІІ Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - С. 24-26. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61218 | - |
dc.description.abstract | Згідно з домінуючою в українській педагогічній доктрині «дитиноцентризму» інтерес учня є базою для «суб`єкт-суб`єктного» зв`язку і вирішальним елементом навчального процесу. На жаль, дефініції терміну «інтерес» не визначені, нема науково обґрунтованої класифікації (на відміну від потреб та цінностей). Таким чином це поняття (інтерес) кожен розуміє на свій лад. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | позитивне ставлення | uk_UA |
dc.subject | дитиноцентризм | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | педагогічний процес | uk_UA |
dc.title | Роль та місце інтересів у освіньому процесі фізичного виховання (у контексті формування позитивного ставлення) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | XVIIІ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2023) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль та місце інтересів у освітньому процесі.pdf | 464.37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.