Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61340
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zhestikova, Mariana | - |
dc.contributor.author | Patrul, Mariia | - |
dc.contributor.author | Жестікова, Мар'яна Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Патруль, Марія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T12:25:48Z | - |
dc.date.available | 2023-10-30T12:25:48Z | - |
dc.date.issued | 2023-04-04 | - |
dc.identifier.citation | Zhestikova M., Patrul M. Pecularities of Adaptation to The British Higher Education System (On The Example of The University of Lincoln) // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.284-285 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61340 | - |
dc.description | 1. Bousfield, D., & Hager, M. (2014). The challenges of international students in the UK. Journal of International Students, 4(1), 113-126. 2. Jordan, S. (2017). International student culture shock and coping strategies. Journal of International Students, 7(3), 815-828. 3. Huang, J., & Brown, M. (2017). International student experiences of social support during transition to higher education: A systematic review. International Journal of Educational Research, 82, 1-16. 4. Marginson, S., & Sawir, E. (2011). The challenges of fitting in: The experiences of international students in Australian higher education. | uk_UA |
dc.description.abstract | Adapting to the British higher education system can be a challenging experience, especially for international students. This thesis aims to explore the peculiarities of adaptation to the British higher education system on the example of the University of Lincoln. The University of Lincoln is a modern, student- centered institution that attracts students from all over the world. The focus of this thesis is on the experiences of international students who have enrolled at the University of Lincoln and how they adapt to the British higher education system. | uk_UA |
dc.description.abstract | Адаптація до британської системи вищої освіти може бути складним досвідом, особливо для іноземних студентів. Ця наукова робота має на меті дослідити особливості адаптації до британської системи вищої освіти на прикладі Університету Лінкольна. Університет Лінкольна – це сучасний навчальний заклад, орієнтований на студента, який приваблює студентів з усього світу. Ця робота зосереджена на досвіді іноземних студентів, які вступили до Університету Лінкольна, і на тому, як вони адаптуються до британської системи вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | en_US | uk_UA |
dc.publisher | National Aviation University | uk_UA |
dc.subject | an adaptation | uk_UA |
dc.subject | the British higher education system | uk_UA |
dc.subject | the University of Lincoln | uk_UA |
dc.subject | an international students | uk_UA |
dc.subject | UK | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | Британська система вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | Університет Лінкольна | uk_UA |
dc.subject | міжнародні студенти | uk_UA |
dc.subject | Велика Британія | uk_UA |
dc.title | Pecularities of adaptation to the British Higher Education system (On the example of the University of Lincoln) | uk_UA |
dc.title.alternative | Особливості адаптації до британської системи вищої освіти ( на прикладі Університету Лінкольна) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 37.091.212-044.332:378(41)(043.2) | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZHESTIKOVA_284-285.pdf | 305.54 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.