Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛищенко, Дар’я Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-10-31T08:00:06Z-
dc.date.available2023-10-31T08:00:06Z-
dc.date.issued2023-04-04-
dc.identifier.citationЛищенко Д.А. Роль комунікації у професійній діяльності психолога // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.324--325uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61361-
dc.description1. Балахтар В. В. Комунікативна компетентність як складова професіоналізму фахівця соціальної роботи. Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи : матеріали Міжнародної науково- практичної конференції, (Чернівці, 26-28 жовтня 2017 року). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2017. 336 с. 2. Балахтар В. В. Соціально-психологічні особливості комунікативної толерантності фахівців з соціальної роботи на різних стадіях професійного становлення. Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України та УАОППП. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка (Ред.). Київ, 2018. № 3(14), 7-14. 3. Капська А. Й. Соціальна робота: навч. посібник К.: Центр навч. літератури, 2005. 328 с. 4. Кошлань І. Г., Дерябіна І. Г. Специфіка комунікативної толерантності у студентів представників різних типів акцентуацій. Наука і освіта : наук.-практ. журн. Півд. наук. Центру АПН України. 2009. № 8. С. 68-71uk_UA
dc.description.abstractПитання розвитку комунікативних навичок є важливим як у теоретичній, так і в практичній психології. Особливо важливим воно є у підготовці майбутніх психологів, оскільки багато серйозних труднощів, з якими стикаються майбутні фахівці, виникають через брак знань, умінь і навичок у сфері комунікації. Як свідчить аналіз наукової літератури, комунікативна компетентність та комунікативні навички є одними з основних ключових компетенцій, якими повинен володіти психолог на будь-якому рівні освіти. Зокрема, як зазначає А. Капська, фахівець має досконало володіти знаннями і вміннями професійної комунікації, вміннями адекватно їх застосовувати у відповідній сфері і ситуації [3], уміти використовувати увесь набір «засобів, орієнтованих як на розвиток суб’єкт-суб’єктних продуктивних особистісних сторін спілкування, так і його суб’єкт-об’єктних репродуктивних, нераціональних складових (компонентів)» [1, с. 37-42]uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпсихологuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.titleРоль комунікації у професійній діяльності психологаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378:159.9.072.433(043.2)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛИЩЕНКО_324-325.pdf686.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.