Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOnisimchuk, Mariia-
dc.contributor.authorKabluchko, Oleksandra-
dc.contributor.authorMolchanova, Kateryna-
dc.contributor.authorОнісімчук, Марія Василівна-
dc.contributor.authorКаблучко, Олександра Максимівна-
dc.contributor.authorМолчанова, Катерина Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-11-29T07:37:56Z-
dc.date.available2023-11-29T07:37:56Z-
dc.date.issued2023-10-27-
dc.identifier.citationOnisimchuk M.V., Kabluchko O.M., Molchanova K.M. Strategic effectiveness of the information technologies usage in supply chain management // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХI Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. С. 90-94.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61550-
dc.description1. Leading motor vehicle manufacturers worldwide in 2022, based on sales worldwide. Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/275520/ranking-of-car-manufacturers-based-on-global-sales. 2. Toyota Motor Company. URL: https://global.toyota/en/company/?padid=ag478_from_header. 3. Womack, J. and Jones, D., Lean Thinking: Banish Waste and Create Wealth in Your Corporation. Simon & Schuster, New York, NY. 1996. 400 p. 4. В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько. Ризик-менеджмент ланцюгів постачання в умовах цифрової економіки. Бізнес Інформ. 2018. № 4. С. 384-392. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_4_55.uk_UA
dc.description.abstractThe high level of competition, the development of technologies, and the growth of customer requirements have led to the fact that customer requests only increase, and demand grows. The main factor in the success of supply chains is information, and the main tools are information technologies.uk_UA
dc.description.abstractВисокий рівень конкуренції, розвиток технологій, зростання вимог клієнтів призвели до того, що запити клієнтів тільки збільшуються, а попит зростає. Основним фактором успіху ланцюгів поставок є інформація, а основними інструментами – інформаційні технології.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectsupply chainsuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectcontrol systemsuk_UA
dc.subjectautomobile industryuk_UA
dc.subjectланцюги постачанняuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectсистеми управлінняuk_UA
dc.subjectавтомобільна промисловістьuk_UA
dc.titleStrategic effectiveness of the information technologies usage in supply chain managementuk_UA
dc.title.alternativeСтратегічна ефективність використання інформаційних технологій в управлінні ланцюгами поставокuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc658.7:004.9uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18. Onisimchuk M., Kabluchko O., Molchanova K.pdfОнісімчук, Каблучко, Молчанова137.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.