Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравець, Вадим Вікторович-
dc.date.accessioned2023-12-29T09:25:46Z-
dc.date.available2023-12-29T09:25:46Z-
dc.date.issued2023-12-28-
dc.identifier.citationКравець В. В. Розробка методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорстких аеродромних покриттів. - Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 192 "Будівництво та цивільна інженерія". - Київ: Національний авіаційний університет, 2023. - 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61776-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник: к. т. н., доцент кафедри інфраструктури авіаційного транспорту Карпенко Анатолій Костянтиновичuk_UA
dc.description.abstractУ зв'язку з подіями, що розгорнулися на території нашої країни відновлення аеродромних покриттів стало стратегічно важливим. Велика кількість аеродромів зазнала пошкодження, що кардинально відрізняються від пошкоджень минулих років. Цивільні аеродроми знаходяться в стані очікування та не приймають повітряні судна. Що через відсутність динамічних навантажень значно зменшує кількість пошкоджень покриття. Проте аеродроми знаходяться під впливом природних чинників таких як: сонячні промені, перепади температури та руйнівні для жорстких покриттів замерзання і танення води. Що зобов'язує перед введенням об'єктів в експлуатацію провести дослідження їхньої придатності для здійснення злітно-посадкових операцій. Тому у зв’язку з новими типами пошкоджень, довгим переривом в експлуатації аеродромів та розвитком технологій я вважаю що розробка нової методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорстких аеродромних покриттів є необхідною. Так як вона дозволить вирішити проблеми, що виникли внаслідок війни, та зможе надалі застосовуватися як більш ефективний та простіший спосіб в догляді за аеродромами. Метою написання магістерської роботи є вивчення наявних технологій для максимальної оптимізації та автоматизації процесу догляду за аеродромним покриттям. Підвищення якості оцінки наявності дефектів на аеродромному покритті. Розробка методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорсткого аеродромного покриття при пошкодженнях що потребують: ● планових заходів з експлуатаційного утримання ● поточного ремонту ● капітального ремонту При цьому не зменшивши якість догляду за аеродромним покриттям. Покращити техніко-економічні показники в порівняні з наявними способами по догляду та відновленню жорстких аеродромних покриттів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНацінальний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectаеродромиuk_UA
dc.subjectпокриття аеродромівuk_UA
dc.subjectпридатність для здійснення злітно-посадкових операційuk_UA
dc.subjectпошкодженняuk_UA
dc.subjectжорсткі аеродромні покриттяuk_UA
dc.subjectнаявність дефектівuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.titleРозробка методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорстких аеродромних покриттівuk_UA
dc.typeTechnical Reportuk_UA
Розташовується у зібраннях:АД - Магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФНСА_192_Кравець В.В.-3-1-2024.pdfПояснювальна_записка16.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.