Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвдющенко, Ярослав Вікторович-
dc.date.accessioned2024-01-04T08:15:40Z-
dc.date.available2024-01-04T08:15:40Z-
dc.date.issued2023-12-28-
dc.identifier.citationАвдющенко Я. В. Моніторинг і оцінювання транспортно-експлуатаційного стану жорстких аеродромних покриттів перону термінального комплексу D Міжнародного аеропорту «Бориспіль». - Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 192 "Будівництво та цивільна інженерія". - Київ: Національний авіаційний університет, 2023. - 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61811-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник: к. т. н., доцент Дубик Олександр Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractРозвиток сучасної авіаційної техніки висуває все більш високі вимоги до якості та довговічності аеродромних покриттів. Це зумовлює неохідність вдосконалення методів їх проєктування, будівництва, ремонту та утримання. Разом з тим близько 20 % аеродромів були побудовані більш ніж 20 років тому назад. В наш час штучні покриття льотного поля мають високий рівень зношування (до 80 %) та не забезпечують безпечну експлуатацію повітряних суден. Основою забезпечення регулярної та безпечної роботи авіаційної техні-ки є система планово-попереджувального ремонту аеродромних покриттів. Така система передбачає виконання робіт по підтриманню експлуатаційних якостей аеродромних покриттів не за критерієм досягнення граничного стану пошкоджень, а з метою попередження їхнього виникнення. Важливим елементом структури планово-попереджувального ремонту аеродромних покриттів є система моніторингу, результатом якої є висновок про експлуатаційно-технічний стан. Обґрунтування варіанту реконструкції розробляється на основі експертної оцінки пропускної здатності елементів аеродрому. Крім значення пропускної здатності, на остаточний вибір будуть впливати кількісні значення довжини штучних покриттів. У зв’язку із введенням нового типу літака збільшується і кількість місць стоянок літаків на пероні (від 21 – до реконструкції до 27 – після реконструк-ції) і, як наслідок, збільшується загальна площа самого перону. Розширення існуючого перону допоможе вирішити одну із стратегічних цілей аеропорту І-А класу щодо інтеграції у систему провідних трансферних аеропортів. Багатократні навантаження, що повторюються, є основним видом наван-таження на аеродромні покриття. При короткочасній дії напруження, що ви-никають в покритті та ґрунтовій основі, є меншими, ніж при дії статичного навантаження. Метою кваліфікаційної роботи є : - розроблення проєкту реконструкції ділянки перону аеропорту І-А класу у звязку з введенням в експлуатацію нового типу літака та прогнозування працездатності та довговічності жорстких аеродромних покриттів. Для досягнення мети роботи поставлені наступні завдання: Розробити: - генеральний план аеропорту І-А класу; - план ділянки перону з урахуванням розширення під час реконструкції та схему розстановки і організації руху літаків; - план вертикального планування на ділянці розширення перону; - поздовжній і поперечний профіль перону; - картограму земляних робіт на ділянці розширення перону; - локальний кошторис на реконструкцію ділянки перону; - технологічні схеми при виконанні робіт по реконструкції перону аеропорту І-А класу; - систему моніторингу жорстких аеродромних покриттів. Оцінити: - експлуатаційно-технічний стан жорстких аеродромних покриттів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний унівкрситетuk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectперонuk_UA
dc.subjectаеродромuk_UA
dc.subjectБориспільuk_UA
dc.subjectаеродромні покриттяuk_UA
dc.subjectжорсткі покриттяuk_UA
dc.titleМоніторинг і оцінювання транспортно-експлуатаційного стану жорстких аеродромних покриттів перону термінального комплексу D Міжнародного аеропорту «Бориспіль»uk_UA
dc.typeTechnical Reportuk_UA
Розташовується у зібраннях:АД - Магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФНСА_192_Авдющенко Я.В.-3-1-2024.pdfПояснювальна записка11.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.