Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61832
Title: Тенденції розвитку міжнародного туристичного бізнесу в кризових умовах
Authors: Фурман, Максим Юрійович
Keywords: дипломна робота
міжнародний туристичний бізнес
світовий ринок туристичних послуг
міжнародний туризм
пандемія
війна в Україні
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Фурман М.Ю. Тенденції розвитку міжнародного туристичного бізнесу в кризових умовах. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Міжнародні економічні відносини". - Національний авіаційний університет.- Київ, 2023. - 119 с.
Abstract: В умовах сьогодення міжнародний туризм є одним з ключових стратегічних секторів економіки, який робить вагомий внесок у ВВП та експорт країн і, таким чином, відіграє провідну роль в процесі відновлення в посткризовий період розвитку світової економіки. Для багатьох країн міжнародний туризм є однією з найприбутковіших галузей економіки, а доходи від туристичного бізнесу стали основною складовою національних бюджетів. Туристична галузь продовжує випереджати світову економіку, незважаючи на погіршення глобальних економічних перспектив, напруженість у міжнародній торгівлі, соціальні хвилювання, геополітичну невизначеність, нестабільність, пандемію COVID-19 та війну в Україні. Міжнародний туризм майже повністю оговтався від безпрецедентної кризи COVID-19, і багато напрямків досягли або навіть перевищили кількість прибуттів і надходжень до пандемії. Це критично важливо для напрямків, бізнесу , а також громади, де цей сектор є головним порятунком. Повномасштабне вторгнення росії негативно вплинуло на всі сектори української економіки. Але найбільше постраждали туристичний та готельний бізнес. Через безпекову ситуацію кількість іноземців, які відвідують Україну, також значно зменшилася. Евакуація великої кількості біженців, економічні труднощі та важкий емоційний стан значно скоротили подорожі українців. Незважаючи на виклики, з якими сьогодні стикається туристична галузь, українські готелі та туристичні компанії активно вдосконалюють свої стратегії, щоб забезпечити стабільність і привабливість для наших громадян та іноземних гостей. Невизначеність, спричинена російською агресією проти України та іншою зростаючою геополітичною напруженістю, також продовжує становити ризик зниження подорожей. За останні три роки український туристичний бізнес в період пандемії, постійних карантинних заходів та військових дій в Україні, знаходився як і велика частина бізнесу, в кризовому стані. Після хвилі пандемії війна відразу зруйнувала всі плани галузі по виходу зі скрутного становища. А ті підприємства туристичного бізнесу, що залишилися на ринку, повинні пристосуватися до нових умов праці, з дотриманням життєвих вимог та з індивідуальним підходом до споживачів послуг. Таким чином, туризм в Україні зараз проживає не найкращий свій період, ситуація дуже напружена, а прогнози песимістичні. Тим не менш, світу знайомі приклади, коли країни, що знаходяться в стані війни, продовжували розвивати свою туристичну галузь. Україна не повинна стати виключенням, адже наявність великої ресурсної бази дозволяє розвивати сферу туризму.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 29 Міжнародні відносини, спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини», освітньо-професійна програма «Міжнародний бізнес». Керівник проекту: доктор економічних наук, професор Румянцев Анатолій Павлович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61832
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_292_ФурманМЮ.pdfДипломна робота1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.