Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62016
Title: Розвиток креативності майбутніх психологів
Authors: Темний, Кіріл Вячеславович
Keywords: дипломна робота
креативність
майбутні психологи
психологічні особливості
розвиток
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Темний К. В. Розвиток креативності майбутніх психологів. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 77 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розкрито психологічні особливості розвитку креативності майбутніх психологів, зокрема: проаналізовано сутність поняття креативність у психологічній літературі; розкрито характеристики креативності майбутніх психологів; досліджено особливості креативності майбутніх психологів та запропоновано програму розвитку креативності майбутніх психологів. Практичне значення роботи полягає у можливості використання результатів дослідження у практиці роботи працівників психологічної служби ЗВО із майбутніми психологами в процесі розвитку їх креативності. Розроблена та апробована програма розвитку креативності майбутніх психологів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат пед. наук, доцент Кокарєва Анжеліка Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62016
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2023_053М_Темний Кіріл Вячеславович.pdfДипломна робота660.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.