Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКущ, Денис Юрійович-
dc.date.accessioned2024-01-22T13:00:52Z-
dc.date.available2024-01-22T13:00:52Z-
dc.date.issued2023-12-26-
dc.identifier.citationКущ Д. Ю. Контури стійкості та керованості аеропружного літака. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62080-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: к.т.н., професор, кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Філяшкін Микола Кириловичuk_UA
dc.description.abstractПід час польоту всі частини літака піддаються пружним деформаціям під впливом різних факторів, таких як турбулентність атмосфери, аеродинамічні сили, що діють на елементи керування та крила, та інші. Ці пружні деформації негативно впливають на фективність ручного та автоматичного управління літаком. Для уникнення негативних наслідків статичних і динамічних аеропружних явищ, таких як дивергенція, реверс, флаттер (включаючи апаратурний), необхідно враховувати високу твердість конструкції несучих поверхонь при проектуванні літака. Однак цей підхід має вплив на вагові характеристики літака. Останнім часом в індустрії авіації впроваджуються системи активного керування, які значно впливають на технічні характеристики літальних апаратів. Для досягнення цих цілей конструктори літаків намагаються поєднати можливості таких систем з конструкцією літака. Наприклад, для мінімізації маси літака Ан-225 використовується система активного керування, що включає підсистему підвищення ресурсу та підсистему демпфірування пружних коливань крила. Для літака, управління стає критичним з погляду конструкційних та аеродинамічних характеристик. Система активного керування дозволяє змінювати конфігурацію та конструкцію літака. Активна система управління повинна гасити пружні коливання конструкції, запобігати аеродинамічному флаттеру та іншим негативним явищам. Пропонуються нові методи для розвантаження конструкції від статичних деформацій і збільшення маневреності літака, такі як адаптивне крило і поворотне сопло. Однак ці методи можна використовувати лише за умови використання автоматики управління польотом, зокрема систем активного управління. Керування адаптивним крилом є розвитком ідеї безпосереднього впливу на аеродинамічні сили. Конструкція крила дозволяє плавно змінювати форму уздовж розмаху, що дозволяє оптимізувати параметри польоту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectлітальний апаратuk_UA
dc.subjectлогарифмічно-амплітудна частотна характеристикаuk_UA
dc.subjectфазово-частотна характеристикаuk_UA
dc.subjectоб’єкт управлінняuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectдатчик кутових швидкостейuk_UA
dc.subjectзакон управлінняuk_UA
dc.titleКонтури стійкості та керованості аеропружного літакаuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_151_АКІК_2023 Кущ_Д.Ю..pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.