Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлендер, Богдан Андрійович-
dc.date.accessioned2024-01-22T13:01:29Z-
dc.date.available2024-01-22T13:01:29Z-
dc.date.issued2023-12-26-
dc.identifier.citationОлендер Б. А. Завадостійкий пілотажний комплекс безпілотного літального апарата. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62082-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Філяшкін Микола Кириловичuk_UA
dc.description.abstractВ рамках цього дослідження передбачається анализувати сигнал GPS та в випадку впливу на нього переходити в закритий режим роботи. Магнітометричні та аерометричні навігаційні системи використовуються як додаткові засоби для коригування можливих відхилень у вертикальному та курсовому каналах інерціально-супутникової системи навігації. Додаткова інформація від аеромагнітометричних систем (які вимірюють магнітні поля) та аерометричних систем (що визначають параметри атмосферного тиску, температури тощо) може бути корисною для покращення точності та надійності ІНС в умовах, коли супутникові системи стають недоступними або їх сигнали піддаються впливу. Аналіз сигналу GPS та автоматичне перехід в закритий режим роботи у випадку його впливу можуть бути ефективними стратегіями для забезпечення безперебійності навігації. Такий підхід може запобігти або пом'якшити негативний вплив втрати сигналу GPS на точність та стабільність навігаційної системи. Інтеграція різних джерел інформації, таких як дані від магнітометрів та аерометрів, допомагає уникнути розбіжностей та забезпечити більш точне визначення положення та орієнтації БПЛА. Це може бути важливим для забезпечення надійності навігації в умовах, коли основні системи можуть бути вразливими до впливу або обмежень. Узагальнюючи, комбінування даних з різних джерел для удосконалення навігаційних систем, особливо в умовах обмеженої доступності супутникових систем, може стати важливим напрямком в розвитку більш надійних і точних систем навігації для безпілотних літальних апаратів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectБПЛАuk_UA
dc.subjectінерціально-супутникова навігаційна системаuk_UA
dc.subjectпілотажний комплексuk_UA
dc.subjectантенний блокuk_UA
dc.subjectаналоговий приймачuk_UA
dc.subjectдатчик кутових швидкостейuk_UA
dc.subjectнавігаційний обчислювачuk_UA
dc.titleЗавадостійкий пілотажний комплекс безпілотного літального апаратаuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_151_АКІК_2023_Олендер_Б.А..pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.