Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62082
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Олендер, Богдан Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T13:01:29Z | - |
dc.date.available | 2024-01-22T13:01:29Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-26 | - |
dc.identifier.citation | Олендер Б. А. Завадостійкий пілотажний комплекс безпілотного літального апарата. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62082 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Філяшкін Микола Кирилович | uk_UA |
dc.description.abstract | В рамках цього дослідження передбачається анализувати сигнал GPS та в випадку впливу на нього переходити в закритий режим роботи. Магнітометричні та аерометричні навігаційні системи використовуються як додаткові засоби для коригування можливих відхилень у вертикальному та курсовому каналах інерціально-супутникової системи навігації. Додаткова інформація від аеромагнітометричних систем (які вимірюють магнітні поля) та аерометричних систем (що визначають параметри атмосферного тиску, температури тощо) може бути корисною для покращення точності та надійності ІНС в умовах, коли супутникові системи стають недоступними або їх сигнали піддаються впливу. Аналіз сигналу GPS та автоматичне перехід в закритий режим роботи у випадку його впливу можуть бути ефективними стратегіями для забезпечення безперебійності навігації. Такий підхід може запобігти або пом'якшити негативний вплив втрати сигналу GPS на точність та стабільність навігаційної системи. Інтеграція різних джерел інформації, таких як дані від магнітометрів та аерометрів, допомагає уникнути розбіжностей та забезпечити більш точне визначення положення та орієнтації БПЛА. Це може бути важливим для забезпечення надійності навігації в умовах, коли основні системи можуть бути вразливими до впливу або обмежень. Узагальнюючи, комбінування даних з різних джерел для удосконалення навігаційних систем, особливо в умовах обмеженої доступності супутникових систем, може стати важливим напрямком в розвитку більш надійних і точних систем навігації для безпілотних літальних апаратів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | БПЛА | uk_UA |
dc.subject | інерціально-супутникова навігаційна система | uk_UA |
dc.subject | пілотажний комплекс | uk_UA |
dc.subject | антенний блок | uk_UA |
dc.subject | аналоговий приймач | uk_UA |
dc.subject | датчик кутових швидкостей | uk_UA |
dc.subject | навігаційний обчислювач | uk_UA |
dc.title | Завадостійкий пілотажний комплекс безпілотного літального апарата | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_151_АКІК_2023_Олендер_Б.А..pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.