Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62171
Title: Командна діяльність в іншомовному освітньому просторі: зарубіжний досвід
Other Titles: Team work in language educational space: foreign expeience
Authors: Іванов, Євген Олександрович
Ivanov, Yevhen
Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Kokarieva, Anzhelika
Keywords: іншомовний освітній простір
команда
командна діяльність
міжкультурна комунікація
міжкультурна комунікація
foreign language educational space
intercultural communication
multimedia technologies
team
team work
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Іванов Є.О., Кокарєва А.М. Командна діяльність в іншомовному освітньому просторі: зарубіжний досвід / Є. Іванов, Кокарєва А. // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2023. – Вип. 2(23). – С. 37-45
Abstract: Важливою задачею в сучасному освітньому середовищі є визначення основних спрямувань створення команд, дослідження способів їх організації в сучасних умовах, забезпечення їх успішної функціонування, оцінка отриманих результатів і надання учасникам команди таких значущих знань, вмінь і навичок, які були б гнучкими та застосовними в різних ситуаціях життя. Головною метою цього дослідження є висвітлення ключових аспектів розуміння сутності команди, визначення основних напрямів її створення та функціонування на підставі аналізу досвіду роботи подібних команд у міжнародному освітньому середовищі. У процесі дослідження використано низку загальнонаукових методів: аналіз (компаративний аналіз, контент-аналіз), синтез, класифікація, порівняння тощо. На основі аналізу зарубіжного досвіду використання командної діяльності в іншомовному освітньому просторі як результат було виявлено особливості побудови команд, їх функціонування, визначення задач, що мають бути виконані, а також типи команд, які існують у іншомовному освітньому просторі. Особливу увагу було приділено проблемам міжкультурної комунікації та використанню засобів мультимедійних технологій в командній діяльності, зокрема під час вивчення іноземної мови. Як висновок ми припускаємо, що організація командної роботи на віртуальних комунікаційних платформах має вирішальне значення в контексті навчання. Віртуальні комунікаційні платформи сприяли тому, що навчальний процесс став більш доступним для всіх. Командна діяльність стала важливим інструментом для організації навчальних процесів в сучасному освітньо-інформаційному середовищі.
An important task in the modern educational environment is to determine the main directions of creating teams, research ways of their organization in modern conditions, ensure their successful functioning, evaluate the results obtained and provide team members with such significant knowledge, skills and abilities that would be flexible and applicable in various situations of life. The main goal of this study is to highlight the key aspects of understanding the essence of the team, to determine the main directions of its creation and functioning based on the analysis of the work experience of similar teams in the international educational environment. A number of general scientific methods were used in the research process: analysis (comparative analysis, content analysis), synthesis, classification, comparison, etc. Based on the analysis of the foreign experience of using team activities in the foreign language educational space, as a result, the peculiarities of building teams, their functioning, defining the tasks to be performed, as well as the types of teams that exist in the foreign language educational space were revealed. Special attention was paid to the problems of intercultural communication and the use of multimedia technologies in team activities, in particular when learning a foreign language. As a conclusion, we suggest that the organization of team work on virtual communication platforms is crucial in the context of learning. Virtual communication platforms have contributed to the fact that the educational process has become more accessible to everyone. Team activity has become an important tool for organizing educational processes in the modern educational and informational environment.
Description: СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ Боднарчук, Т. (2012). Розвиток білінгвальної освіти Австрії (1945-2010). Гаманюк, В.А. (2019). Іншомовна освіта Німеччини у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів: теорія і практика. Гульпа, Л. (2007). Тенденції розвитку іншомовної освіти у середніх навчальних закладах Угорської Республіки. Кокарєва, А.М. (2010). Особливості підготовки студентів з гуманітарних дисциплін у контексті компетентнісного підходу. Кокарєва, А. (2019). Реалізація технологічно орієнтованого підходу в системі професійної підготовки інженерів у технічному університеті. Вісник Національного авіаційного університету. Серія; Педагогіка. Психологія. К.: НАУ, 15. 130-132. Kokarieva, A., Khomenko-Semenova, L., Glushanytsia, N. Ievtushenko, I., & Odarchenko, R. (2019). Information and Communication Technologies in the Professional Training of Engineers. International Workshop on Conflic Management in Global Information Networks (CMiGIN 2019), Lviv, Ukraine, 29 November, 2019, CEUR-WS.org, online. Кузнєцова, О. (2018). Іншомовна освіта у сучасних європейських соціально-економічних реаліях. Лазаренко, О.В. (2010). Тенденції становлення та розвитку іншомовної освіти в університетах Великої Британії. Максименко, О. (2013). Підходи до втілення професійного компоненту змісту навчання іноземних мов у старшій школі країн Європейського Союзу. Муха, Р.А. (2015). Команда, її сутність та особливості розвитку. Полянкіна, С.Ю. Онлайн-освіта: реонтологізація чи деонтологізація? Тадієва, Л. (2011). Досвід реформування шкільної іншомовної освіти в Україні в рамках рекомендацій освітніх та мовних інститутів Ради Європи. Bennett, M. (1993). Toward ethnorelativism; A developmental model of sensitivity. Bider, Mary Kay. (2002). Teamwork and place-based curriculum and instruction in teaching English to speakers of other languages. Cain, J., & Jolliff, B. (1998). Teamwork and teamplay. Christianto, D. (2020). Speech Acts in EFL Classrooms. Journal of Pragmatics Research, 2(1). 68- 79. Fantini, A. (1997). New ways in teaching culture. Farahian, M., & Ebadi, S. (2023). Collaborative Digital Writing and Metacognitive Knowledge in Writing Among TEFL Students: the Mediating Role of Online Knowledge Sharing. Research and Practice in Technology Enhanced Learning: SSRN Electronic Journal, 18(5). 1-20. Hall, E. (1976). Beyond culture. Palea, L. L. (2016). Collaborative Communicative Techniques in Teaching Foreign Languages. Quick, T. (2002). Successful team building. Rao, P.S. (2019). The impact of Collaborative Learning on EFL/ESL Classrooms. Alford Council of International English & Literature Journal (ACIELJ), 2(4). 38-51. Spitzberg, B., & Cupach, W. (1987). The model of relational competence: A review of assumptions and evidence. Team models. Different types of teams”. URL: http://www.managementstudyguide.com/team-models.htm Uličná, K (2021). The Nature of Reflective Communication Within Video Clubs: What Matters? Orbis Scholae, 15(3). 1−18.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62171
ISSN: 2411-264X
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванов, Кокарєва.pdfСтаття691.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.