Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62258
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безугла, Анастасія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-15T09:56:11Z | - |
dc.date.available | 2024-02-15T09:56:11Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Безугла А.І. Організаційні засади діяльності Державної служби фінансового моніторингу України та шляхи їх удосконалення– Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 137 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62258 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань:07 Управління та адміністрування, спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», освітньо-професійна програма ««Фінанси і кредит». Керівник проекту: доктор філософії Євген Несенюк | uk_UA |
dc.description.abstract | Створення ефективних механізмів протидії легалізації злочинних доходів, «брудних» коштів, фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення в окремій країні і по всьому світові потребує формування відповідного інституціонального забезпечення, представленого міжнародними стандартами, національними нормативними актами, діяльністю спеціально уповноважених органів державної влади. В Україні вони представлені Національним банком України, Міністерством юстиції України, Міністерством цифрової трансформації України, Національним антикорупційним бюро України. Проте провідну роль у формуванні вітчизняної системи фінансового моніторингу відіграє Держфінмоніторинг як орган, уповноважений Україною на виконання функцій ПФР. Починаючи з моменту створення у 2002 році його діяльність зазнала суттєвих кількісних і якісних змін, які можна оцінити позитивні, оскільки Держфінмоніторинг перетворився з суто формального органу на національній центр, що акумулює інформацію для аналізу порогових, підозрілих, сумнівних, та інших операцій, пов’язаних з відмиванням коштів, предикатними злочинами, фінансуванням тероризму та розповсюдженням зброї масового знищення. Актуальність вибору теми кваліфікаційної роботи пов’язана з необхідністю удосконалення організації та методики управління діяльністю Державної служби фінансового моніторингу України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | організація | uk_UA |
dc.subject | засади | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.subject | удосконалення | uk_UA |
dc.subject | фінансовий моніторинг | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Організаційні засади діяльності Державної служби фінансового моніторингу України та шляхи їх удосконалення | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри фінансів, обліку та оподаткування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Безугла А.І._2023.pdf | Дипломна робота | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.