Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62366
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волошко, Анастасія Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-19T07:48:26Z | - |
dc.date.available | 2024-02-19T07:48:26Z | - |
dc.date.issued | 2024-02-06 | - |
dc.identifier.citation | Волошко А.О. Система запобігання зіткнень сучасного повітряного судна. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 173 "Авіоніка". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 68 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62366 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Чужа Олексій Олександрович | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність систем запобігання зіткнень для сучасної авіації зростає з кожним роком. Це пов'язано зі збільшенням інтенсивності повітряного руху, появою нових типів повітряних суден, таких як дрони та безпілотники, а також ускладненням загальної повітряної обстановки. За останні 10 років кількість авіарейсів зросла більш ніж на 30%, а разом з тим збільшилася і кількість потенційно небезпечних зближень повітряних суден. За статистикою ICAO, щорічно фіксується понад 1000 серйозних інцидентів, пов’язаних з недотриманням екіпажами чи диспетчерами вимог щодо ешелонування. Це загрожує безпеці польотів та призводить до значних економічних втрат авіакомпаній в разі вимушених затримок чи відвернень рейсів. Водночас стрімко зростає кількість малих безпілотних літальних апаратів приватного та комерційного використання. За прогнозами аналітиків, до 2035 року у світі буде понад 7 млн. дронів. Ці літальні об’єкти масою від декількох грамів до 25 кг надзвичайно складно фіксувати органами КПР, а їх раптова поява може бути критичною на етапах зльоту та посадки літака, призвести до пошкодження його конструкції та відмови критичних систем. Як наслідок - до авіакатастроф. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | авіоніка | uk_UA |
dc.subject | навігація | uk_UA |
dc.subject | автопілот | uk_UA |
dc.subject | система відображення інформації | uk_UA |
dc.subject | блок комутації | uk_UA |
dc.subject | вимірювач | uk_UA |
dc.title | Система запобігання зіткнень сучасного повітряного судна | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2023_173_Волошко А.О..pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.