Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПріла, Валерія Станіславівна-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:10:30Z-
dc.date.available2024-03-01T12:10:30Z-
dc.date.issued2023-12-25-
dc.identifier.citationПріла В.С. Удосконалення системи просування продукції компанії з використанням цифрових маркетингових технологій. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62480-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractВ останні роки роль маркетингу в компанії зросла паралельно з важливістю політики маркетингових комунікацій. Це обумовлено застосуванням різноманітних елементів у контексті змінних соціальних, економічних і конкурентних умов. Маркетингова комунікаційна політика тепер стала ключовою частиною загального маркетингового управління компанією. Сучасним компаніям важливо швидко адаптуватися до змін, не пропускаючи нові можливості, що виникають у змінних ринкових умовах. Реагуючи на зміни в економіці, суспільстві та конкурентному середовищі, компанія повинна своєчасно виявляти нові потреби споживачів та розробляти ефективні стратегії їх задоволення. У цьому контексті ефективна діяльність маркетингових фахівців стає ключовим фактором довгострокового виживання і стійкого розвитку підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаційні заходиuk_UA
dc.subjectконкурентний аналізuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectсистема просуванняuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectцифрові маркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУдосконалення системи просування продукції компанії з використанням цифрових маркетингових технологійuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пріла.pdfДипломна робота3.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.