Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМудрак, Маргарита Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:10:49Z-
dc.date.available2024-03-01T12:10:49Z-
dc.date.issued2023-12-25-
dc.identifier.citationМудрак М.В. Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62481-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractНеможливо недооцінити роль комплексного підходу до маркетингового планування у розвитку підприємства. У сучасних умовах, коли бізнес-середовище піддається постійним змінам і підприємства конкурують в умовах жорсткої конкуренції, а також можливих нестабільностей, комплексна стратегія маркетингу стає ключовою складовою для досягнення успіху та стійкості на ринку. Розробка стратегії маркетингу виступає як невід'ємний інструмент, що дозволяє підприємствам не лише адаптуватися до динаміки зовнішнього середовища, але й активно впливати на його формування. Цей процес включає в себе аналіз ринкових тенденцій, вивчення споживацьких уподобань, та визначення конкурентної переваги. Іншими словами, стратегія маркетингу допомагає підприємствам зрозуміти, як їхні продукти чи послуги можуть відповідати потребам клієнтів та виходити в лідери на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічні напрямки розвиткуuk_UA
dc.subjectкласифікація стратегійuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка та реалізація маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мудрак.pdfДипломна робота1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.