Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМасуд, Башар Нурович-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:21:12Z-
dc.date.available2024-03-01T12:21:12Z-
dc.date.issued2023-12-27-
dc.identifier.citationМасуд Б.Н. Вдосконалення маркетингової діяльності компанії "Genesis" на міжнародному ринку з використанням комплексного Інтернет-маркетингу. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 117 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62495-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному бізнес-середовищі, що характеризується постійними змінами та конкуренцією, роль маркетингу для підприємств стає надзвичайно важливою. Однак із зростанням технологічних можливостей та поширенням Інтернету, компанії, зокрема такі, як "Genesis", стикаються з викликами та можливостями сучасного інтернет-маркетингу. Дана кваліфікаційна робота присвячена аналізу теоретичних засад маркетингової діяльності на прикладі компанії "Genesis", вивченню методик, стратегій та інструментів інтернет-маркетингу, а також розгляду можливостей їх вдосконалення. Основною метою цієї роботи є вивчення та аналіз аналітичних основ теоретичних та практичних аспектів, розробка рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії "Genesis" на міжнародному ринку за допомогою інтернет-маркетингу. Для досягнення цієї мети визначені конкретні завдання, які включають в себе розгляд методик та стратегій інтернет-маркетингу, аналіз технологій та інструментів комплексного маркетингу, а також обґрунтування вибору конкретних методик і стратегій для компанії "Genesis".uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectGenesisuk_UA
dc.subjectметодикиuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectgoogle analyticsuk_UA
dc.subjectmailchimpuk_UA
dc.subjectsemrushuk_UA
dc.subjecthootsuiteuk_UA
dc.subjectметрикиuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності компанії "Genesis" на міжнародному ринку з використанням комплексного Інтернет-маркетингуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Масуд.pdfДипломна робота1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.