Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦалко, Богдан Володимирович-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:48:13Z-
dc.date.available2024-03-01T12:48:13Z-
dc.date.issued2023-12-27-
dc.identifier.citationЦалко Б.В. Управління афективністю аудиторії при формуванні уявлення щодо продуктів компанії Sony Pictures Entertainment. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62497-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractПротягом останніх двох десятиліть мистецькі організації демонструють зростаючий інтерес до концепції маркетингу. Через посилення конкуренції в індустрії розваг, прийняття маркетингових стратегій відіграє вирішальну роль у досягненні споживачів мистецтва для професіоналів індустрії. Але маркетинг – це стратегічний процес відправною точкою якого є дослідження та розуміння бажань і потреб споживачів. Однак, з точки зору арт-маркетингу, цей підхід, орієнтований на споживача, все ще залишається дискусійним через різну природу мистецтва як продукту. Товар являє собою сукупність матеріальних і нематеріальних благ, включно з цінностями бренду, які купує споживач. Однак мистецькі продукти мають багате культурне значення і існують не для того, щоб задовольнити ринкові потреби. Сенс існування мистецтва не залежить від ринку, що робить його особливим маркетинговим викликом. Арт-маркетинг – це мистецтво охоплення сегментів ринку, які, ймовірно, будуть зацікавлені в продукті, пристосовуючи продукт до комерційних змінних – ціни, місця та просування. Такий маркетинг покликаний встановити контакт продукту з достатньою кількістю споживачів і досягти цілей, що відповідають місії відповідної культурної організації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectринок кіноіндустріїuk_UA
dc.subjectіронічна афективністьuk_UA
dc.subjectтролінгuk_UA
dc.subjectіронічний контекстuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУправління афективністю аудиторії при формуванні уявлення щодо продуктів компанії Sony Pictures Entertainmentuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цалко.pdfДипломна робота3.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.