Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Анастасія Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-03-06T08:09:08Z-
dc.date.available2024-03-06T08:09:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКравченко А.С. Засади формування концептуального дизайну в торгово-розважальних центрах. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 117 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62516-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к. арх., доцент Гнатюк Ліля Романівнаuk_UA
dc.description.abstractФормування концептуального дизайну в торгово-розважальних центрах на сьогодні є досить актуальною темою, оскільки ТРЦ стали невід’ємною частиною сучасної комерційної інфраструктури. У контексті концептуального дизайну ключові аспекти включають організацію простору для зручності відвідувачів, створення унікального дизайну, який відображає ідентичність центру, та застосування інтерактивних елементів для взаємодії з відвідувачами. Дане дослідження може послужити поштовхом для подальших досліджень та розвитку в цій області. Враховуючи швидкі зміни в споживацьких пристрастях та технологіях, необхідно продовжувати вивчати та адаптувати дизайн для забезпечення актуальності та конкурентоспроможності ТРЦ. Практичне значення. Результати цього дослідження є внеском у галузь дизайну загалом і розробку ТРЦ зокрема, де власники та розробники зможуть використовувати рекомендації та підходи, щоб створити привабливі та функціональні інтер’єри, які задовольняють потреби сучасних споживачів. Ключові слова: торгово- розважальні центри, інтер’єр, концепція, скло, стиль, розваги, освітлення, комунікативний простір, проєктування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкаваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectформаuk_UA
dc.subjectконцептuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectторгово-розважальний центрuk_UA
dc.subjectпростірuk_UA
dc.titleЗасади формування концептуального дизайну в торгово-розважальних центрахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.