Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOnisimchuk, Mariia-
dc.contributor.authorОнісімчук, Марія Василівна-
dc.date.accessioned2024-03-06T09:51:38Z-
dc.date.available2024-03-06T09:51:38Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationOnisimchuk M. V. Strategic management of automobile dealership center distribution channels. - Thesis for the Master's degree in "Management". - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 103 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62522-
dc.descriptionРобота публікується згідно з наказои Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету". Керівник проєкту: к.е.н., доц. Молчанова Катерина Михайлівнаuk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the research is to study the theoretical foundations and problems of managing distribution channels in car dealership companies and to develop project recommendations for strategic management of spare parts procurement system in the logistics channels of the car dealership. The subject of the investigation is the reengineering of logistics processes in distribution chains of the car dealership company «Toyota Center Kyiv Avtosamit ». The object of the research is the logistics processes in distribution chains of the car dealership company «Toyota Center Kyiv Avtosamit ». Methods of research are scientific inquiry, empirical, analysis and synthesis, modeling, expert assessments, extrapolation of time series. Materials of the thesis are recommended for use during scientific research, in the educational process and in the practical work of specialists of logistics departments.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження є дослідження теоретичних засад і проблем управління каналами збуту в автосалонах та розробка проєктних рекомендацій щодо стратегічного управління системою закупівель запасних частин у логістичних каналах автосалону. Предметом дослідження є реінжиніринг логістичних процесів у дистриб’юторських мережах автодилерської компанії «Тойота Центр Київ Автосаміт». Об’єктом дослідження є логістичні процеси в дистриб’юторських мережах автодилерської компанії «Тойота Центр Київ Автосаміт». Методи дослідження: науково-дослідний, емпіричний, аналіз і синтез, моделювання, експертні оцінки, екстраполяція часових рядів. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендовано для використання під час наукових досліджень, у навчальному процесі та практичній роботі спеціалістів кафедр логістики.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectqualification workuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectdistribution channelsuk_UA
dc.subjectcar dealershipuk_UA
dc.subjectdistribution channel managementuk_UA
dc.subjectautomation of distributionuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectканали дистрибуціїuk_UA
dc.subjectавтомобільні дилериuk_UA
dc.subjectуправління каналами дистрибуціїuk_UA
dc.subjectавтоматизація дистрибуціїuk_UA
dc.titleStrategic management of automobile dealership center distribution channelsuk_UA
dc.title.alternativeСтратегічне управління каналами дистрибуції автомобільного дилераuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Англ_ФТМЛ_2023_073_Онісімчук М.В..pdfКваліфікаційна робота2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.