Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонюк, Станіслав Юрійович-
dc.contributor.authorAntonyuk, Stanislav-
dc.date.accessioned2024-03-07T07:44:21Z-
dc.date.available2024-03-07T07:44:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАнтонюк С.Ю. Основи проєктування інтер`єрних просторів військових навчальних закладів. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 133 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62527-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д.т.н., професор, професор Ковальов Юрій Миколайовичuk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто основи проєктування інтер`єрів військових навчальних закладів. Із використанням методів ретроспективного аналізу, експертного оцінювання та системного аналізу проведено дослідження закордонних та вітчизняних військових навчальних закладів з метою визначення тенденцій розвитку, а також актуальних стилістичних, функціональних, об’ємно- планувальних та естетичних особливостей. Визначено нормативну базу, яка включає вимоги безпеки, будівельні, санітарно-гігієнічні, екологічні норми, а також ергономічні рекомендації. Запропоновано класифікацію інтер'єрних просторів військових навчальних закладів, в основу якого покладено їхню функціональну спрямованість. Обґрунтовано та сформульовано положення, які враховує специфічні особливості військових навчальних закладів, забезпечують функціональність, безпеку, естетичний та направлений психологічний вплив. Ці положення, з урахуванням нормативних обмежень, можуть бути покладені в основу проєктування інтер’єру військових навчальних закладів. Цей підхід дозволяє більш точно визначити вимоги та розробити якісні проєкти. Положення реалізовані при обґрунтуванні дизайн-концепції, а також стилістичних рішень, функціональності, об’ємно-планувальних та конструктивних рішень, виборі меблів, обладнання. Акцент зроблено на забезпеченні можливостей трансформації простору по мірі розвитку навчального закладу, безпеці, ергономіці, управління психологічним впливом. Використано методи комп’ютерного моделювання і візуалізації. Окремі розділи присвячені охороні праці та навколишнього середовища. У висновках наведені підсумки роботи, основи проєктування інтер’єрних просторів військових навчальних закладів, а також можливості практичної реалізації результатів. Робота включає пояснювальну записку, альбом креслень і візуалізацій, планшет, електронну презентацію.uk_UA
dc.description.abstractIn the qualification work, the basics of interior design of military educational institutions are considered. With the use of methods of retrospective analysis, expert assessment and system analysis, a study of foreign and domestic military educational institutions was conducted in order to determine development trends, as well as actual stylistic, functional, volume-planning and aesthetic features. The regulatory framework has been defined, which includes safety requirements, construction, sanitary and hygienic, environmental standards, as well as ergonomic recommendations. A classification of the interior spaces of military educational institutions is proposed, based on their functional orientation. Provisions that take into account the specific features of military educational institutions, ensure functionality, safety, aesthetic and targeted psychological influence are substantiated and formulated. These provisions, taking into account regulatory restrictions, can be used as a basis for designing the interior of military educational institutions. This approach allows more precise definition of requirements and development of quality projects. The provisions are implemented when justifying the design concept, as well as stylistic solutions, functionality, volume-planning and structural solutions, the choice of furniture, equipment. Emphasis is placed on ensuring the possibilities of transformation of the space in accordance with the development of the educational institution, safety, ergonomics, management of psychological influence. Computer modeling and visualization methods were used. Separate sections are devoted to labor and environmental protection. The conclusions provide the results of the work, the basics of designing interior spaces of military educational institutions, as well as the possibilities of practical implementation of the results. The work includes an explanatory note, an album of drawings and visualizations, a tablet, and an electronic presentation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectінтер'єрuk_UA
dc.subjectпростірuk_UA
dc.subjectвійськовий навчальний закладuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectпроєктуванняuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectinterioruk_UA
dc.subjectspaceuk_UA
dc.subjectmilitary educational institutionuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectdesigninguk_UA
dc.titleОснови проєктування інтер`єрних просторів військових навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeBasics of designing interior spaces of military educational institutionsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.